سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همگام با مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی؛

مشهدی یاری: قاسمی شانس بیاورد به مدال می رسد

ریس کمیته دو سرعت و موانع گفت: در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی رقابت حریفان نزدیک است و شانس در مدال آوری افراد دخیل است.

محمد مشهدی یاری، رییس کمیته دو سرعت و موانع، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: بر اساس نظر کمیته فنی و رودی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را 10 ثانیه و 25 صدم ثانیه قرار دادیم که رضا قاسمی موفق نشد در این زمان بدود و از لیست اعزامی ها خارج شد.

وی ادامه داد: ولی در نهایت در نشستی که در کمیته فنی داشتیم نظرات عوض شد و محمد محسن ربانی در پرش با نیزه و رضا قاسمی در دو سرعت  نیز به مسابقات اعزام شدند.

 مشهدی یاری در خصوص  کیفیت مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد : رقابت در این مسابقات بسیار نزدیک است و  تمام شرکت کنندگان در یک سطح هستند، شانس هم در   مدال آوری دخیل است، اگر قاسمی زیر 10 ثانیه و 25 صدم ثانیه هم بدود می تواند به مدال برسد.

 رئیس کمیته سرعت با بیان اینکه هدف اصلی  ما مسابقات آسیایی است ، گفت: برناهم های کمیته را به فدراسیون اعلام کرده ایم تا اردوهای آماده سازی را هر چه سریع تر آغاز کنیم، از آنجایی که برگزاری مسابقات لیگ به تعویق افتاده و تا آبان ماه ورزشکاران در لیگ حاضر می شوند، تمام تلاشمان را می کنیم تا دی ماه اردوهای را آغاز کنیم.

 وی خاطر نشان کرد: اگر 4 یا 5نفر در این مسابقات  ورودی کسب کنند ، شانس مدال آوری داریم ، در دوهای 100. 200 متر  پشتوانه های خوبی داریم اما در 400 متر با مانع شرایط آرمانی  نداریم.

 رئیس کمیته سرعت در پایان بیان داشت:  رضا قاسمی و حسن تفتیان می توانند در بین مدال آوران آسیایی باشند اگر هر چه سریع تر تمرینات خود را آغاز کنند./آق
برچسب ها: ریس ، کمیته ، دو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.