سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

مهر، فصل شكفتن جوانه های اميد در بوستان انديشه

استاندار كرمان در پيام مهر خود به مناسبت بازگشايي مدارس گفت: مهر، فصل شكفتن جوانه هاي اميد و روييدن گل هاي دانش در بوستان انديشه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ،اسماعيل نجار در اين پيام آورده است: مهر، آن قدر بوي بهار مي دهد كه پاييز بودن آن به ياد نمي آيد و چه لاله هاي دلسوخته اي بودند كه از مكتب تعليم و تربيت به مكتب ايثار و شهادت رفتند تا درس آزادي و آزادگي را معنا بخشند.

دوباره فصل مهر و مهرباني از راه رسيد، فصل آشنايي با خدا، فصل تلالو ايمان، فصل همكلاسي هاي ديروز و فصل علم و علم اندوزي.

باز از راه رسيد فصل روشن مهر، صحيفه نوراني معرفت با سر انگشت تكاپو ورق مي خورد و چه تقارن زيبايي است كه مهر با هفته بزرگداشت دفاع مقدس كه خود مكتب اصيلي از درس هاي الهي و انساني و گنجينه اي گرانبها از رشادت ها، ايثارگري ها، دلاوري ها و جانفشاني ها پيوند خورده است.

طلوع خورشيد علم، دانش، محبت، صفا و صميميت در آغازين روز از ماه مهر، يادآور شروع دوراني از تلاش و كوشش در كسب دانش و حركت به سوي آينده اي روشن است، آينده اي كه فرداي مملكت اسلامي مان را به روشني رقم مي زند.

بي شك آموزش و پرورش نقشي حياتي در آموزش و تعليم و تربيت انسان ها و نسل ها دارد و تضمين كننده سعادت و سلامت هر مملكتي محسوب مي شود.

حضرت امام خميني (ره) در اهميت تعليم و تربيت فرموده اند: عالم مدرسه است و معلمين اين مدرسه انبياء و اوليا هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز در اهميت تعليم و تربيت فرموده اند: مساله فرهنگ و تعليم و تربيت، مساله اول در نظام ماست و در بلند مدت هيچ چيز به اندازه آن اهميت ندارد.

اميد است همه فرهنگيان عزيز و دانش آموزان گرامي در سال تحصيلي جديد با محور قرار دادن فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمايت از دولت تدبير و اميد، بتوانند قله هاي علم و تلاش و موفقيت را فتح كرده و پرچم ايمان و افتخار را به اهتراز در آورند./ز


برچسب ها: پیام ، استاندار ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.