سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيشرفت 76 درصدي كارخانه "سيمان" مارگون

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كهگيلويه و بويراحمد از پيشرفت 76 درصدي كارخانه سيمان مارگون (هلال خاورميانه) خبرداد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد در باشگاه خبرنگاران، داريوش ديوديده افزود: اميد است فاز اول اين كارخانه تا پايان سال 92 و در صورت تأمين به موقع تسهيلات به بهره برداري خواهد رسيد.

وي گفت: روند عمليات ساخت كارخانه سيمان مارگون به عنوان يكي از طرح‌هاي ملي به پيشرفت مطلوبي رسيده و اين خود نتيجه پشتكار سرمايه‌گذاران اين طرح بزرگ صنعتي است.

ديوديده با بيان اينكه اجراي اين طرح بزرگ با توليد 3 هزار و 300 تن سيمان در روز در يك منطقه محروم با جذب سرمايه‌گذار خارجي و بهره‌گيري از توان مهندسان و متخصصان داخلي يك موفقيت بزرگ اقتصادي است افزود: ساخت اين كارخانه و قرار گرفتن در مسير ترانزيتي باعث شكوفايي منطقه، رونق بازار اشتغال، بخش حمل و نقل، دفاتر باربري، كارگاه‌هاي توليد بتن و تسريع در اجراي طرح‌هاي عمراني منطقه خواهد شد.

وي ساخت كارخانه‌هاي سيمان و توليد سيمان را يكي از بخش‌هاي اقتصادي كشور دانست و به عمران و آباداني ناشي از اجراي اين طرح در منطقه محروم مارگون اشاره كرد و ادامه داد: با حمايت دولت، همكاري بانك عامل، جديت سرمايه‌گذار و تلاش مجريان، اين پروژه به مراحل بالايي از پيشرفت رسيده است و اميدواريم فاز اول آن تا پايان سال 92 به بهره برداري برسد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: كارخانه سيمان مارگون با ظرفيت توليد سه هزار و 300 تن، دو هزار و 350 فرصت شغلي شامل 350 شغل مستقيم و دو هزار شغل غير مستقيم در مرحله بهره‌برداري ايجاد مي‌كند.

وي گفت: عمليات اجرائي اين طرح از سال 88 در زميني به مساحت 60 هكتار با سرمايه گذاري بالغ بر يك هزار و 500 ميليارد ريال در بخش مارگون از توابع شهرستان بويراحمد در مقياس طرحهاي ملي آغاز شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پیشرفت ، کارخانه ، سیمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.