سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت ابرقدرت های جهان را از بین برد

مدير كل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوی گفت: با پيروزی انقلاب اسلامی و ايستادگی مردم ايران در هشت سال دفاع مقدس، ابهت ابرقدرت‌های جهان شكست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد، با بيان اينكه شامات يكی از بزرگ‌ترين سرزمین‌های مسلمانان در قديم بوده است، بيان كرد: امروزه شاهد هستيم بسياری ابرقدرت‌ها با تقسيم اين منطقه اسلامی به مناطق كوچك‌تر، آن‌ها را با مشكلات مذهبی و سياسی درگير كرده‌اند تا جلوی رشد و پيشرفت كشورهای اسلامی را بگيرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژاد تصريح كرد: با اين كار ابرقدرت‌ها توانستند كشورهای اسلامی را تحقير و آن‌ها را به زير سلطه خود درآورند به طوری كه اين تفكر در كل دنيا به وجود آمد كه اگر نوكر يكی از دو ابرقدرت نباشند، نمی‌تواند ادامه حيات بدهند.

مدير كل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوی گفت: با پيروزی انقلاب اسلامی و ايستادگی مردم ايران در هشت سال دفاع مقدس، ابهت ابرقدرت‌های جهان شكست به گونه‌ای كه برای تمام آزادی‌خواهان دنيا مشخص شد که می‌توان بدون کمک و نیاز آن‌ها به پيشرفت و رشد دست يافت.

وی با اشاره به اینکه تمدن اسلامی دستاورد ظهور اسلام در خاورميانه بود که رشد و پيشرفت جهان اسلام را به دنبال داشت، گفت: اما با پيروزی انقلاب اسلامی و ايستادگی مردم ايران در هشت سال دفاع مقدس، ابهت ابرقدرت‌های جهان شكست به گونه‌ای كه برای تمام آزادی‌خواهان دنيا مشخص شد که می‌توان بدون کمک و نیاز آن‌ها به پيشرفت و رشد دست يافت.

همچنين سعيد كردن‍ژاد، مدير مدرسه موقوفه عبدالله رضوی عنوان كرد: اين مدرسه از سال 74 افتتاح شده است که 120 دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم در رشته‌های مختلف ضمن تحصیل، از خوابگاه و امكانات هوشمند اين مدرسه استفاده می‌كنند.

كردنژاد با بيان اينكه دانش‌آموزان اين مدرسه از امكانات روز آموزشی بهره‌مند هستند به گونه‌ای که طی هفته برنامه‌های متنوعی علاوه بر کلاس‌های درسی برای آن‌ها برگزار می‌شود، افزود: از این برنامه‌ها می‌توان به آموزش مهارت زندگی اشاره کرد تا دانش‌آموزان كه بشترين ساعات عمر خود را در اين شبانه‌روزی به سر می‌برند با مهارت‌های زندگی به خصوص زندگی دينی آشنا شوند.

كرد‌نژاد بيان كرد: در اتاق علوم قرآنی این مدرسه دانش‌آموزان با مراجع مختلف و مسائل دينی آشنا می‌شوند و از ميان مراجع يكی را به عنوان مرجع خود بر می‌گزينند/س 

برچسب ها: ابهت ، ابر ، قدرت ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.