سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات بازيگر پيشكسوت تلويزيون درباره "خانه سينما"

انتظار تغيير خيلي از افراد و مسايل را با بازگشايي "خانه سينما" داشتم.

"مهوش وقاري" بازيگر پيشكسوت تئاتر، سينما و تلويزيون با اشاره به علاقه خود به تئاتر و حضور كمرنگش در اين عرصه، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: علاقه زيادي به حضور در تئاتر دارم ولي بايد براي ايفاي نقش دعوت شوم.
 
وي با اشاره به بي‌خبري خود از عالم سينما، تصريح كرد: كمي از سينما و همه‌ي آثار تلويزيوني بي‌خبرم ولي هرگاه اثري را كه روي آنتن مي‌رود و يا اكران خواهد شد را در ابتدا ديده و بعد متأسف مي‌شوم.
 
"وقاري" در خصوص اظهار لطف مردم نسبت به او و همسرش ابراز داشت: گاهي در سفر و به هنگام خريد شرمنده لطف مردم مي‌شوم و بي‌پاسخ به سؤال آنها كه چرا در تصوير نيستم.
 
وي ادامه داد: با احترام به همه‌ي مردم و مسئولان و دست‌اندركاران، اما نمي‌دانم كه چرا عده‌اي خاص بايد در تصوير بدرخشند و بقيه‌ي هنرمندان چون من و همسرم بايد بيكار باشيم.
 
"وقاري" افزود: متوجه حضور تكراري عده‌اي در عرصه بازيگري نمي‌شوم و گاهي اعتراض مي‌كنم ولي باز هم به سكوت خود ادامه مي‌دهم.
 
***با باز شدن "خانه سينما" اتفاق نيفتاد
 
اين بازيگر پيشكسوت كشورمان با اشاره به "خانه سينما"، گفت: متأسفانه با گذشت مدتهاي طولاني از بسته شدن "خانه سينما" بعد از بازگشايي مجدد آن همان افراد قبلي را در رأس كار با همان ژست قبلي ديدم.
 
"وقاري" اظهار داشت: فكر مي‌كردم با بازگشايي "خانه سينما" همه چيز تغيير مي‌كن ولي مسئله‌اي نسبت به گذشته عوض نشده است.
وي با اشاره به اخلاق در حرفه هنر، افزود: به هر صورت ما هنرمندان خود بيشتر بايد، اخلاق را رعايت كنيم تا از سوي مخاطبان زير سؤال نرويم.
 
"وقاري" تصريح كرد: بسياري از همكاران من با رعايت نكردن موضوع اخلاق در تلويزيون به نصيحت مردم مي‌پردازند و عده‌اي هم آنها را باور مي‌كنند و اين امر به عقيده من تأسف‌بار است.
 
وي خاطر نشان كرد: اميدوارم در شرايطي مناسب حضور من هم در تصوير بيشتر شود و از لطف مردم نسبت به خود و همكارانم سپاسگذارم./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.