سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجراي پروژه ارزيابي مهارت هاي بينايي تيراندازان

جهت بهبود عملکرد ورزشکاران پروژه ارزيابي مهارت هاي بينايي تيراندازان تير و کمان در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران ؛سيد فرزاد محمدي ،عضو هيئت علمي پژوهشي بيمارستان فارابي در جلسه هم انديشي قطب چشم پزشکي فارابي با پژوهشگاه تربيت بدني و علوم ورزشي که با موضوع راه اندازي درمانگاه تخصصي SPORTS VISION برگزار شد طي سخنراني با اشاره به ظرفيت هاي کلينيک تخصصي SPORTS VISION گفت: در اين کلينيک مي توانيم بينايي ورزشکاران را به تناسب رشته اي که در آن فعاليت مي کنند بررسي نموده و نتايج را به فدراسيون ارائه دهيم چنانچه اين بررسي ها به فدراسيون ها در زمينه ارتقاء ورزشي قهرماني کشور کمک خواهد کرد.

وي هدف از راه اندازي کلينيک تخصصي SPORTS VISION را بيان کرد و افزود: ارائه مراقبت به آسيب ديدگان، ارائه مشاوره هاي معتبر براي بهبود عملکرد ورزشکاران، ايجاد و نگهداري پرونده پزشکي ورزشکاران و تشکيل بانک اطلاعاتي براي استفاده در پژوهش ها از جمله اهداف راه اندازي اين کلينيک معرفي شده است.

درادامه فرهاد مرادي ، رئيس کميته آموزش و پژوهش فدراسيون پزشکي ورزشي اظهار داشت: تمام ورزشکاران اعزامي به مسابقات آسيايي و المپيک بايد از فيلتر معاينات فدراسيون پزشکي ورزشي عبور کنند.

وي تصريح کرد: عليرغم نقاط قوتي که در اين فدراسيون وجود دارد قطعا به تجربيات ارزشمند و دانش اعضاي هيئت علمي بيمارستان فارابي براي گسترش پژوهش و توليد دانش نيازمنديم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.