سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان تیم ملی ووشو عازم اندونزی شد

کاروان تیم ملی ووشو ایران امشب دوشنبه 1مهرماه در ساعت 21:35 تهران را به مقصد اندونزی به منظور حضور در بازیهای کشورهای اسلامی ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران:کاروان تیم ملی ووشوی کشورمان امشب از فرودگاه امام خمینی(ره) عازم دوحه قطر شد و پس از توقف چند ساعته از دوحه به جاکارتا و سپس در ساعت 19:55روز سه شنبه 2مهرماه به پالم بانگ اندونزی خواهد رفت.

لازم به ذکر است : در این رقابتها تیم ملی ووشوی کشورمان با 14 ووشوکار در 2 بخش تالو و ساندا و در 2 رده آقایان و بانوان حضور خواهند یافت،که البته بانوان فقط در قسمت اجرای فرم (تالو)  شرکت خواهد کرد.

علاوه بر ووشوکاران  در بخش ساندا  حسین اوجاقی و  منصور نوروزی به عنوان سرمربی و مربی و دربخش تالو توحید اسدیان و سمیه میرانی به عنوان مربی و مجید ملکی نیز با عنوان سرپرست هدایت تیم ملی ووشو کشورمان را بر عهده دارند.

شایان ذکر است:در وزن 52- کیلوگرم: معین حاجی زاده ، وزن 60 – کیلوگرم: علی یوسفی ،وزن 65- کیلوگرم: محسن محمدسیفی  و در وزن 70 – کیلوگرم: سجاد عباسی  سانداکارن اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی هستند.



همچنین در بخش تالوو در فرم  نان چوان : فرشاد عربی ،در فرم چانگ چوان : احسان پیغمبری ،در فرم تای چی چوان : علی وطن خواه و در تیم دوئیلین : محسن احمدی ، نوید مکوندی ، ابراهیم فتحی در قسمت آقایان اجرای فرم خواهند کرد، و در بخش تالوی بانوان نیز در فرم  چانگ چوان : هانیه رجبی و نفیسه پورگنجی و در فرم تای چی چوان : حمیده برخور حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است:در بازی های کشورهای اسلامی  صیاد حیدری  دبیر فدراسیون ووشو به عنوان داور تالو و محمد نوری به عنوان داور ساندا از کشورمان حضور خواهند داشت.

گفتنی است: مراسم وزن کشی و قرعه کشی ووشوکاران به ترتیب در روزهای پنجشنبه و جمعه 4و5 مهرماه برگزار میشود و رقابت ها از روز شنبه 6مهرماه آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

کاروان تیم ملی ووشوی کشورمان بامداد پنجشنبه 11مهرماه به تهران باز میگردند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.