سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دین محمدی:

هدف اول استقلال باید گل نخوردن از اف سی سئول باشد

پیشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: تیم اف سی سئول بسیار سرعتی بازی می کند اما آبي پوشان باید سرعت بازی را به دست بگیریم.

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هیچ وقت نمی شود یک تیم کره ای را با یک تیم تایلندی مقایسه کرد. استقلال اصلاً نباید اف سی سئول را مانند بوریرام تصور کند.

این تیم کره ای از نظر سرعتی در سطح بالایی قرار دارد. تیم ما باید سرعتش را به آن تیم برساند تا بتواند نبض بازی را به دست بگیرد.

مسئله دیگری که شرایط را برای استقلال سخت تر می کند این است که اف سی سئول در خانه خودش بازی می کند و حضور تماشاگران در یک بازی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. به همین دلیل استقلال باید هدف اول خود را گل نخوردن از این تیم کره ای قرار دهد.
اگر استقلال از اف سی سئول گل بخورد روحیه بازیکنان به شدت تضعیف می شود و ادامه بازی برای آنها سخت و سختر خواهد شد.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: بدون شک می توان گفت پیروزی در برابر اف سی سئول می تواند ستاره قهرمانی را برای آبی پوشان ایران به ارمغان آورد. چرا که بازی برگشت این دو تیم به ميزباني استقلال است و به مراتب جو مساعدتری فراهم می شود.

دين محمدي درباره بازیهای استقلال 2 لیگ برتر کشور گفت: استقلال تا به اینجای کار اصلاً جدی کار نکرد. اما امیدوارم از ادامه لیگ جدی تر بازی کند. البته از این نکته هم نباید غافل شد که استقلال تمام تمرکزش روی بازی های باشگاه های آسیا بوده است. اما امیدواریم با کسب نتیجه های خوب از بازیهای جام باشگاه های آسیا و بازگشت به ایران بهتر از قبل در لیگ برتر ظاهر شود./مح
برچسب ها: استقلال ، اف سی ، سئول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.