سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضایی:

به یاد ندارم قول قهرمانی داده باشم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: به یاد ندارم تاکنون ادعای قهرمانی کرده باشم در بهترین وضعیت می توانیم نیمه بالایی جدول جای گیریم.

مجید مرتضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به تازگی متوجه شدم که در فوتسال جوی با این مضمون که ما ادعای قهرمانی داریم،‌ ایجاد شده است.
تیم فرش آرا از زمانیکه تمرینات خود را آغاز کرد و در جو مسابقات قرار گرفت، تنها خواهان حضور در نیمه بالایی جدول بود و حتی ایستادن در پله ششم نیز یکی از ایده آلهای ماست. با توجه به شرایط و امکانات برای فصل جاری همین برنامه را داریم اما در فصل آینده با تحقق اهدافمان به صدر جدول نیز می اندیشیم.
تیمی نیستیم که با وعده های غیر عملی جو را به نفع خود رقم بزنیم برای رسیدن به بهترین جایگاه تلاش خود را به کار می گیریم اما واقع بین هستیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: در توانایی بازیکنان شکی نیست اما ما تیم جوانی داریم که معدل سنی آنها 23/5 است البته 3 بازیکن با تجربه مان این معدل را بوجود آورده اند زیرا در فرش آرا فوتسالیستی 17ساله نیز فعالیت می کند پس از چنین تیمی نمی توان توقع قهرمانی داشت.
فاکتور تجربه در تیم ما به چشم نمی خورد و تاوان جوان بودنمان را پس می دهیم.

امتیاز گرفتن از شهرداری تبریز کار سختی است

مرتضایی خاطرنشان کرد: افکار فنی ام در تیم اجرایی می شود و تا حدودی انتظاراتی که از تیم داشته ام عملی شده است اما هنوز تا رسیدن وضعیت ایده آل فاصله داریم با این وجود برای تیم ها حریف سرسختی هستیم همانگونه که هفته گذشته  نسبت به منصوری برتری داشتیم و تنها با اشتباه  فردی یک بازیکن امتیاز را از دست دادیم.

در جریان هفته چهارم نیز در تبریز مقابل تیم قدرتمند شهرداری تبریز که بازیکنان با تجربه ای در ترکیب دارد، قرار می گیریم با وجود اینکه همیشه رویارویی با حریفان که امتیاز میزبانی دارند، سخت بوده اما تلاش خود را برای به کسب امتیاز بازی به کار می گیریم./مح
برچسب ها: فوتسال ، فرش آرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.