سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرخ نهایی تاکسی سرویس مدارس به زودی اعلام می شود

در یک هفته آینده نرخ نهایی تاکسی سرویس مدارس برای سال تحصیلی 93-92 که در حال حاضر برای تایید به فرمانداری ارجاع شده اعلام مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نرخ پیشنهادی سال جاری تاکسی سرویس مدارس بر اساس نرخ افزایش کرایه تاکسی سال 31 مرداد 92 اعلام شده که پس از تصویب در شورای اسلامی شهر تهران برای تصویب نهایی به فرمانداری رفته و ظرف چند روز آینده نهایی می شود.

همچنین برای نخستین بار دوره های آموزشی رانندگان تاکسی سرویس مدارس با عنوان «طرح تعالی» در قالب کلاس های آموزشی روانشناسی کودک و نوجوان، مدیریت استرس، اخلاق حرفه ای و عمومی برگزار می شود و تا کنون 10 هزار راننده تاکسی که دوره های مذکور را گذرانده اند گواهینامه پایان دوره اعطا شده است.

امسال برای نخستین بار طرح تاکسی سرویس بانوان در مدارس دخترانه نیز اجرا شده که تمامی امور آن به بانوان واگذار شده است و به طور پایلوت در منطقه 16 شهرداری تهران اجرا می شود.

در حال حاضر 18 شرکت زیر نظر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، شهر تهران در 19 منطقه آموزش و پرورش مشغول به فعالیت و ارائه خدمات تاکسی سرویس مدارس هستند این بر اساس مصوبه قانونی است که وظیفه تامین تاکسی سرویس مدارس را به شهرداری ها و تبع آن به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با هماهنگی آموزش و پرورش در سراسر کشور واگذار کرده است. /

برچسب ها: مدیریت ، بانوان ، سرویس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.