سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

ناظران طرح‌هاي جنگل‌داري نكات فني را دقيق‌تر رعايت كنند

بازرس و مسوول رسيدگي به شكايات اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان مازندران گفت: ناظران طرح‌هاي جنگل‌داري بايد نكات فني را دقيق‌تر رعايت كنند.

 

تقي‌پور گُل‌سفيدي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: هر درختي كه در جنگل قطع مي‌شود و هر چوبي كه از آن خارج مي‌شود بايد داراي مجوز باشد چون كنترل اين مجوزها يكي از وظايف مهم ناظران طرح‌هاي جنگل‌داري است.

تقي‌پور يادآورشد: اگر ناظران طرح‌هاي جنگل‌داري ضعيف باشند خطر قاچاق چوب افزايش مي‌يابد و امكان برداشت غير مجاز در جنگل زياد مي‌شود.

بازرس و مسؤول رسيدگي به شكايات اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان مازندران ـ نوشهر، به همراه داشتن دستگاه موقعيت‌ياب جهاني (جي پي اس) و نقشه جنگل و قلم و كاغذ و دوربين عكاسي و آگاهي از اطلاعات آماري منطقه را از ملزومات ناظران طرح‌هاي جنگل‌داري برشمرد.

تقي‌پور افزود: هيچ گره كوري در نظارت طرح‌هاي جنگل‌داري نبايد به وجود آيد و ناظران طرح‌ها بايد مشكلات و ابهامات را به سرعت با مقامات مسوول در ميان بگذارند تا راه حل آن پيدا شود.

حوزه منابع طبيعي و آبخيزداري استان مازندران ـ نوشهر از رُويان تا رامسر امتداد دارد و داراي 27 نظارت طرح جنگل‌داري است/س.

برچسب ها: جنگل ، ناظر ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.