سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

آغاز سال تحصيلي جديد برای 460 هزار دانش آموز مازندراني

بيش از 460 هزار دانش آموز مازندراني سال تحصيلي جديد خود را آغاز كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، معاون سياسي استاندار مازندران در اين به تقارن بهار تعليم و تربيت با هفته دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: عزت و سرافرازي ايران ايران اسلامي مرهون جانفشاني رزمندگان و حماسه سازان جنگ تحميلي است.

ابراهيمي خواستار تبيين خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در مدارس شد و افزود:با اين روش،دانش آموزان با جانبازي پدران خود بيشتر آشنا مي شوند.

وي تشكيل كاروان راهيان نور و اعزام دختران و پسران به مناطق جنگي را از اقدامات شايسته براي رسيدن به هدف دانست و ادامه داد: به رغم تهاجم فرهنگي، امروزه تاثير تعليمات دلسوزانه معلمان را در دانش آموزان مشاهده مي كنيم.

ابراهيمي با بيان اينكه شكست دشمنان در دفاع مقدس موجب راه اندازي جنگ نرم از سوي آنان شده است، به مسوولان آموزشي هشدار داد تا براي رفع اينگونه دسايس، جوانان و نوجوانان را بيش از پيش به سلاح ايمان مجهز كنند.

او از موفقيت دانش آموزان مازندراني در حوزه هاي گوناگون علمي، فرهنگي، هنري و ورزشي ابراز خرسندي كرد و افزود: آنان همواره موجب افتخار و سربلندي نظام الهي بوده اند.

محمدعلي اميري مدير كل آموزش و پرورش مازندران نيز در اين مراسم بر ضرورت حاكميت تفكر شهيد در مدارس استان تاكيد كرد و گفت: خوشبختانه اين نگرش در ميان دانش آموزان نماد عيني دارد.

وي به موفقيت هاي همه ساله دانش آموزان مازندراني اشاره كرد و افزود: آنان در دوره ابتدايي، فني و حرفه اي و كار و دانش رتبه اول و در كسب رتبه زير يكهزار كنكور سراسري پس از تهران حائز مقام دوم شدند.

اميري همچنين انتخاب كشوري شهيد سيده طاهره هاشمي، دانش آموز آملي به عنوان شهيده شاخص را از ديگر افتخارات آموزش و پرورش مازندران معرفي كرد./ز

برچسب ها: سال ، تحصیل ، دانش آموز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.