سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت گفت:

تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران سخت ترین تصمیم بود

تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران سخت ترین تصمیمی بود که بنابر منفعت کشور تمایل دکتر منصوری و انتظارات افراد در آینده گرفتم.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی حق بزرگی بر گردن ملت دارد افزود: دکتر علی اکبر سیاسی از جمله روسای دانشگاه ها بود که درک عمیقی از جایگاه دانشگاه و عدالت و انصاف و استقلال دانشگاهی داشت و به ایشان علاقه مند بودم و از روسای دانشگاه ها دعوت می کنم که کتاب این استاد ارزشمند را حداقل یکبار بخوانند.
 
وی در ادامه در مورد دکتر منصوری رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: دکتر منصوری استادی با ارزش و والا مقام است که در دوره ریاستشان از منافع و استقلال دانشگاه به خوبی دفاع کردند و این در حالی است که در شرایطی پر هیاهو ریاست این دانشگاه به عهده گرفتند و اجازه ندادند که دانشگاه دچار بهم ریختگی شود.
 
قاضی زاده هاشمی یادآور شد: سخت ترین تصمیمی که گرفتم در خصوص تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران بود که بنابر منفعت کشور و تمایل دکتر منصوری و با توجه به انتظار افراد در آینده از دکتر جعفریان برای این سمت دعوت کردم./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، علوم ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.