سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

استفاده کنندگان برای قتل عام مردم اولین مدعیان خلع سلاح شیمیایی

فرمانده ارشد دوران هشت ساله جنگ تحمیلی ایران گفت: شماها که هم اکنون مدعی خلع سلاح در کشورهای خاورمیانه ازجمله سوریه هستید،در دهه های گذشه از این سلاح ها برای کشتار و قتل عام مردم بی دفاع استفاده می کردید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،سردار میرشکار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع نیروهای مسلح شهرستان آمل در محل سپاه ناحیه آمل گفت: استفاده از سلاح های شیمیائی توسط دولتمردان استکبار جهانی و هم پیمانان آنها در جنگ های اول و دوم استفاده شده و نتیجه آن فقط کشتار مردم بی گناه کشورهای مورد هجوم بوده است.

وی با بیان اینکه قدرتهای استکباری هرگز نمی تواند به عنوان مدعیان مردم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشند، افزود: امروز دشمن به بهانه سلاح شیمیائی جنگ جدیدی را می خواهد در خاورمیانه رقم بزند .

این فرمانده ارشد 8 سال دفاع مقدس ادامه داد:درزمان جنگ جهانی اول طرفین درگیری 124 هزار تن مواد شیمیائی استفاده کردند که نتیجه آن 90 هزار کشته و مصدومیت شیمیاییبرای یک میلیون نفر بوده است.

سردار میرشکار دشمنان دین اسلام و جمهوری اسلامی در زمان حاضر در لباس تزویر و چهره های متفاوت با ماهیت اصلی خود درصدد القای چهره دروغین به ملتهای مظلوم و سلطه بر آنان هستند.

وی یادآورشد: امروز آمریکا در خاورمیانه منزوی و شکست خورده است وباید مواظب بود که گول ظاهر فریبی آنها را نخوریم و به دنبال این هستند تا در برنامه سفر ریاست جمهوری به سازمان فرصتی را ایجاد کنند تا رئیس جمهور آمریکا با رئیس جمهور ایران دستی بدهد .

وی اضافه کرد:امروز خط ترسیم رابطه با آمریکا را مقام معظم رهبری تعیین می کند و بعضی از خواص متوجه باشند تا سخنان رهبری در خصوص نرمش قهرمانه را سوءتعبیربد نکند./س

برچسب ها: قتل عام ، سلاح ، شیمیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.