سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

اولين روز حضور رئيس‌جمهور کشورمان در نيويورک چگونه سپري مي‌شود؟

حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهور کشورمان روز دوشنبه اول مهر ماه به منظور شرکت در شصت‌ و هشتمين اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل، تهران را به مقصد نيويورک ترک کرد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهور کشورمان روز دوشنبه اول مهر ماه به منظور شرکت در شصت‌ و هشتمين اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل تهران را به مقصد نيويورک ترک کرد.

رئيس‌جمهور کشورمان روز دوشنبه در صدر يک هيئت سياسي و فرهنگي متشکل از محمد‌علی‌نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای و حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور راهي مقر سازمان ملل شد.

همچنین سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان و احمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس شوراي اسلامي نيز رئيس‌جمهور را در اين سفر همراهي کردند.

لازم به ذکر است که پيش از اين محمد‌جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ‌به همراه یک هیئت سیاسی از وزارت امور خارجه به آمریکا رفته بودند.

هواپيماي رئيس‌جمهور کشورمان ساعت 19 به وقت آمريکا در فرردگاه "جان اف کندي"  فرود مي‌آيد.

حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهور کشورمان در اولين روز کاري خود برنامه‌هاي مهمي را دردستور کار قرار داده است.

ملاقات با روساي جمهور فرانسه و اتريش، نخست وزير فيجي و وزير امورخارجه آلمان ازمهمترين برنامه‌هايي است که رئيس‌جمهور کشورمان در برنامه کاري خود در روز اول به آنها مي‌پردازد.

لازم به ذکر است ديدار رئيس‌جمهور کشورمان با "فرانسوا اولاند"  نخستين ديدار ميان روساي جمهور دو کشور از سال 2005 تاکنون است.

همچنين رئيس‌جمهور کشورمان قرار است در اولين روز حضور خود در نيويورک مصاحبه‌اي با شبکه تلويزيوني "سي ان ان"  داشته باشد.

گفتني است که سخنراني رئيس‌جمهور کشورمان در شصت و هشتمين نشست عمومي سازمان ملل اواخر روز سه‌شنبه به وقت نيويورک (بامداد روز چهارشنبه به وقت تهران) صورت مي‌گيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، ترک ، تهران ، مجمع ، عمومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
خلیج ایرانی متعلق به تمام اقوام ایرانی
۱۳:۵۸ ۰۲ مهر ۱۳۹۲
خدا پشتوپناهت
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۲
با ارزوی موفقیت برای رئیس جمهور گرامی و هیئت همراه. انشاالله که موفق می شوند از حق ملت ایران به خوبی دفاع کنند.
حمید
۱۰:۰۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۲
یا علی مدد .