سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزشهای مهارتی در بنگاههای اقتصادی توسعه می یابد

معاون توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پیام اصلی انعقاد تفاهم نامه همکاری این وزراتخانه با آموزش فنی و حرفه ای کشور توسعه آموزشهای مهارتی در بنگاه های اقتصادی است.


 محمد صادق مفتح در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ظرفیت آموزشی بزرگی تحت عنوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به منظور ارتقاء توانمندی نیروی کار وجود دارد که انعقاد تفاهم نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با این سازمان نیز در راستای توسعه آموزشهای مهارتی در بنگاه های اقتصادی کشور است.

وی در ادامه به تعهدات این وزارتخانه در تفاهم نامه منعقده با سازمان آموزش فنی و حرفه ای پرداخت و تصریح کرد: تهیه دستور العمل های الزام آور و تشویقی و ابلاغ آن به تمامی واحدهای تابعه اعم از دولتی و غیر دولتی به منظور اجرای قانون الزام فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای، همکاری در پیاده سازی نظام جامع مهارت و فناوری، الزام معاونت ها و نهادهای تابعه و وابسته به وزارت به منظور در اولویت قرار دادن عقد قرار داد با سازمان در اجرای دوره های آموزشی مهارتی پرسنل و همچنین الزام به اجرای آموزش های مهارتی برای شاغلان مرتبط به بخش خصوصی و تعاونی و اطلاع رسانی و همکاری در انتقال فناوری های نوین به سازمان از طریق اعزام مربیان سازمان به دوره های آموزشی صنایع در داخل و خارج از کشور از تعهدات وزارت صنعت، معدن و تجارت در تفاهم نامه مذکور است.

معاون توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: همچنین همکاری در تامین منابع مالی دوره های مورد درخواست، معرفی افراد دارای صلاحیت جهت عضویت در کمیته های تخصصی و تیم های تدوین استاندارد سازمان و ارایه اطلاعات بازار کار و نیازهای آموزشی صنایع و صنوف جهت برگزاری دوره های آموزشی به سازمان از جمله دیگر تعهدات این وزارتخانه است. /
برچسب ها: فناوری ، دوره ، مهارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.