سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اتاق هاي فكر سياست ساز هستند

استاندار اصفهان گفت: اتاق هاي فكر به عنوان نهادهاي سياست ساز مطرح است و درگير مسائل تشريفاتي و حقوقي سياست گذاري نمي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، عليرضا ذاكراصفهاني در جلسه اتاق فكر استان اصفهان گفت: اتاق هاي فكر به عنوان مجموعه هاي ارزشمند و اثرگذار بايد مشكلات ساختاري و موانعي را كه ناشي از خلاء قانوني است، شناسايي كنند.

وي افزود: اتاق فكر هر استان بايد راهكارهاي علمي براي برون رفت از مشكلات را به نهادهاي حاكميتي و دستگاههاي اجرايي اعلام كند.
استاندار اصفهان گفت: هم اكنون بحران آب، آلاينده هاي زيست محيطي و پيشروي كوير بزرگترين دغدغه هاي مديريت استان است.
وي اظهار كرد: لازم است اتاق فكر استان همچون گذشته با همكاري دانشگاهها و صاحب نظران براي مقابله با اين سه بحران، نظرات و پيشنهادهاي عملي و سازنده خود را اعلام كند.
استاندار اصفهان تشكيل يك ميز در وزارت نيرو براي حوضه زاينده رود را خواستار شد.
ذاکر از به كار نگرفتن خروجي هاي اتاق فكر انتقاد كرد و گفت: بايد با تغيير شكل اين اتاق ها، دستگاهها براي استفاده از اتاق فكر نوبت بگيرند.
استاندار اصفهان همچنين در جلسه شوراي مديريت بحران استان اظهار كرد: مدير توانمند مديري است كه در مواقع بروز بحران شرايط عادي براي مردم ايجاد كند.
وي افزود: در سال هاي گذشته برنامه هاي استان اصفهان در سه افق كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت با توجه به شرايط و امكانات برنامه ريزي شد.
استاندار اصفهان همكاري بين بخشي و استفاده از عنصر هم افزايي را رمز موفقيت خواند و گفت: مديريت استان تمام تلاش خود را براي حل مشكل آب و آلايندگي صنايع به كار بست.
وي تصريح كرد: در صورت استفاده از ظرفيت هاي فكري كارشناسان مي توان به سمت داشتن صنايع پاك و غير آلاينده پيش رفت/س.

برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، اتاق ، فکر ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.