سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه پرسپوليس حمله به قهرماني را محکوم کرد؛

رويانيان: اهانت به خانواده قهرماني اهانت به خانواده من است

در پي حمله موتورسواران ناشناس به داور بازي دو تيم پرسپوليس و سپاهان، باشگاه پرسپوليس اين عمل را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از شائبه‌هايي مبني بر نحوه داوري بازي دو تيم پرسپوليس و سپاهان، باشگاه پرسپوليس اعلام کرد مي‌تواند مستنداتي را به عنوان سند ارائه دهد. لازم به ذکر است، با توجه به اين مسائل، باشگاه پرسپوليس خواهان پيگيري اين موضوع به شکل قانوني است.

گفتني است؛ شب گذشته موتورسواران ناشناسي به محسن قهرماني حمله و وي را مضروب کردند.

رويانيان نيز در اين رابطه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تصريح کرد: اهانت به خانواده قهرماني اهانت به خانواده بنده است.

در پايان خاطرنشان مي‌شود: باشگاه پرسپوليس با توجه به پيگيري‌هاي اخير خود نسبت به قضاوت قهرماني، اين عمل را محکوم کرده وآن را غير انساني دانسته‌اند.

محمد رویانیان افزود: در خبرها خواندم که آقای محسن قهرمانی عنوان کرده‌اند که مورد سوء قصد قرار گرفته و یک موتور سوار به ایشان و خانواده‌اش حمله کرده است. در صورتی که چنین موضوعی صحت داشته باشد، قویا آن را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که حریم شخصی افراد تحت هر شرایطی باید حفظ شود.

وی افزود: خانواده قهرمانی را مثل خانواده خودم می‌دانم و اهانت به خانواده ایشان را اهانت به خانواده خودم می‌دانم و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این موضوع را شدیدا و قویا محکوم کرده و ما معتقدیم که حریم شخصی افراد باید حفظ شود. باشگاه پیگیری‌های لازم برای تضییع حق و حقوق تیم را از مراجع قانونی در فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کند و چنین مسائلی به هیچ عنوان مورد تائید ما نیست و معتقدم هواداران فهیم پرسپولیس دست به چنین کارهایی نمی‌زنند و هر فردی که چنین کاری انجام دهد، از ما نیست.

رویانیان تصریح کرد: برغم اینکه پرسپولیس در سال‌های اخیر از قضاوت‌های محسن قهرمانی در دو بازی پرسپولیس برابر سپاهان و دربی فصل گذشته متضرر شده، ما حمله و اهانت به شخص ایشان و خانواده‌اش را شدیدا محکوم کرده و معتقدیم مسائل حقوقی و پیگیری حق و حقوق تضییع شده تیم باید از طریق قانون و فدراسیون فوتبال پیگیری شود و این قبیل کارهای زننده و ناپسند مورد تائید ما نیست. باز هم می‌گویم خانواده قهرمانی را مثل خانواده خودم می‌دانم و ایجاد مزاحمت برای ایشان و خانواده‌اش را هرگز تحمل نکرده و شخصا پیگیر این موضوع خواهم شد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.