سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی: استقلال از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد/ تیم نباید متکی به یک بازیکن باشد

کارشناس فوتبال کشورمان برد تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی را در بازی استقلال مقابل نماینده کره تاثیر گذار می داند.

رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگویی اختصاصی  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسلما دیدار مقابل نماینده کره جنوبی سخت تر است و در سطح کاملا متفاوتی نسبت به بازی با بوریرام برگزار خواهد شد کره ای ها دارای تجربه بالایی در این رقابت ها هستند ولی فاکتور در تیم  تایلندی به چشم نمی آید.

وی در ادامه افزود: استقلالی ها در بازی رفت در سئول می بایست همانند فصل گذشته با ایجاد دفاعی فشرده در مقابل هافبک ها و مهاجمان حریف صف آرایی کنند و چشم به ضد حملات باشند اگر استقلال بخواهد همانند دیدار  مقابل بوریرام باز بازی کند در مقابل سرعت کره ای ها کم خواهد آورد.

 رجبی در ادامه گفت: به نظر بنده استراتژی تیم باید بر مبنای گل نخوردن و عدم شکست در کره باشد تا بتواند در صورت دست یابی به این مهم در بازی برگشت در تهران و با حمایت تماشاگرانش کار را یکسره کند.

بچه های استقلال همگی ملی پوش هستند و از تجربه کافی برخوردارند خوشبختانه تیم یک هفته قبل از مسابقه عازم کره جنوبی شده و این امر باعث  می شود که تیم از لحاظ شرایط خوبی با محیط هماهنگ شود به نظر بنده کسب یک تساوی در زمین حریف نتیجه قابل قبولی برای آبی  پوشان به حساب می آید.

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص صحبت هایی که پیرامون غیبت خسرو حیدری در این بازی مطرح شود اظهار داشت:  بنده به کلی مخالف چنین صحبت هایی هستم چرا باید یک تیم به بازیکن خاص چنان متکی باشد که در نبودش دچار خسران شود/؟!!

 پس دلیل  گرفتن 22 بازیکن برای  یک فصل چیست؟ یک روز مجتبی جباری نیست یک روز خسرو حیدری و این اتفاق در آینده هم رخ خواهد داد

وی در ادامه افزود: به نظر من طرح  چنین مسائلی فرافکش است متاسفانه سالهاست که فوتبال ما درگیر چنین است مربیان می تواند با اتخاذ یک تاکتیک و روند تیمی درست خلا حضور خسرو حیدری را در این بازی پوشش دهند.

 رضا رجبی در پایان در خصوص احتمال قهرمانی استقلال در این رقابت ها خاطر نشان کرد: به نظر من صعود استقلال تا این مرحله هم یک معجزه به حساب می آید بالاخره بازیکنان و باشگاه با همکاری و تلاش مستمر موفق به کسب این مهم شوند و امیدواریم که بتوانند به همین روال ادامه دهند یکی از امتیازهای مهمی که استقلال در این بازی دارد شکست تیم کره مقابل تیم ملی  کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی است بالاخره بیشتر این بازیکنان همان بازیکنانی هستند که کره جنوبی را شکست دادند این مسئله  می تواند به لحاظ روحی کمک زیادی را به نماینده کشورمان داشته باشد.

 گفتنی است:  دیدار دو تیم استقلال ایران و اف سی سئول کره جنوبی در چار چوب بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه سه مهر ماه ساعت 14 به وقت تهران پیگیری می شود./آق
برچسب ها: رجبی ، استقلال ، بوریرام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.