سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

اختلاف ایران وامریکا نشان از بی اعتمادی است ،امریکاباید عملکرد خود را اصلاح کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است، آمریکا باید رویه خود در رابطه با ایران را تغییر دهد و برای مذاکره با ایران گفتار و کردار خود را همسو کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام وحید احمدی گفت: امروز شرایط ایران برای مذاکره با آمریکا نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و به نظر می رسد شرایط برای مذاکره تا حدودی فراهم است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در خصوص رابطه با ایران باید به واقیعت ها فکر کند، اظهار داشت: آمریکا باید رویکرد خود نسبت به ایران را تغییر دهد و رفتارش با ایران واقع بینانه و توام با احترام باشد.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین خاطرنشان کرد: آمریکا باید حقوقی را که تا کنون از ایران ضایع کرده و اجازه نداده ایران به آنها برسد به رسمیت بشناسد که حقوق هسته ای و غنی سازی از مهمترین آنها است.

احمدی با بیان اینکه مذاکرات با ایران باید بدون پیش شرط باشد، ادامه داد: نباید هدف آمریکا از این نشست صرفا برگزاری یک نشست باشد، بدون آنکه نتیجه ای حاصل شود.

وی افزود: امروز آمریکا نیاز دارد که با ایران نشست داشته باشد، اما اگر هدف تنها مذاکره  آن هم بی نتیجه باشد، مشکلی حل نخواهد شد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: آمریکا باید حرف های ایران را بشنود و به حقوق ما اعتراف کند.

احمدی اختلاف ایران و آمریکا را ناشی از بی اعتمادی دانست که آمریکا به دلیل عملکرد نادرست خود ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: برای اصلاح این اعتماد از دست رفته آمریکا باید عملکرد خود را اصلاح کند و این تغییر عملکرد زمانی محقق می شود که رفتار و گفتارش همسو باشد و به علاوه حقوق ایران را به رسمیت بشناسد.ز/ 

برچسب ها: اصلاح ، عملکرد ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.