سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مدرسه‌اي در جنگل" در شبكه پويا

"مدرسه ای در جنگل" همراه با باز گشایی مدارس در شبکه پویا به نمایش در می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، انیمیشن 3بعدی "مدرسه ای در جنگل"  به کارگردانی داود حدیثی در 26قسمت 15دقیقه ای تولید و به  مناسبت باز گوشای مدارس از روز چهارم مهر ماه  از شبکه پویا پخش می شود.

داوود حدیثی کارگردان، انیمیشن مدرسه ای در جنگل در گفت و گو با روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا با بیان خبر  پخش مجموعه انیمیشن "مدرسه ای در جنگل " از شبکه پویا گفت : دنیای کودکان خوش رنگ و لعاب تر و شادتر و تخیلی تر از دنیای بزرگسالان است، و اگر ابزاری پیدا کنیم که بتوانیم از طریق آن با کودک ارتباط برقرار کنیم می توانیم حرفمان را راحت تر به کودک بگوییم و یکی از بهترین ابزار ها انیمیشن است.

حیدثی در باره موضوع داستان انیمیشن خود گفت: پسر بچه اي هشت ، نه ساله به نام «پسر جان » در روز تولد خود کتابي به نام «مدرسه اي در جنگل » از پدرش هديه    مي گيرد . کتاب که به جز چند عکس حيوان در فضاي جنگل ندارد ، وقتي براي پسر جان جذاب مي شود که او متوجه حرکت آزادانه شخصيت ها در صفحات کتاب و گذر آنها از صفحه اي به صفحه ديگر مي شود و وقتي اين شوق به حيرت بدل مي شود که مي بيند گوشه و کنار خانه نيز چون صفحات کتاب ، گردشگاه آنهاست .

با توجه به اهميت آموزش خلاقيت در اين مجموعه سعي شده تا در کنار آموزشهاي مختلفي که به کودکان داده مي شود با خلق فضا و داستان هايي جذاب و خيال انگيز ويژگي افراد خلاق و موانع پيش روي خلاقيت را براي آنها باز گو کند .
   
نویسنده: مهدی اسماعیلی / استوری بورد: محمود نفیسی / طراح فضا و رنگ: علی اصغر قربانی / طراح فضا و رنگ: هادی طبس / کاراکترsetup: سعید ایمانی / مدل سازی: محمد کوچکی، علی اخباری، بهمن زارعی، سعید آقاخانی، رضاشفیعی، سمیرا سید نیلچی / رنگ و بافت: امیر قاسمی، محمود فیض نژاد، میلاد مس اف، رضا شفیعی / پویا نمایی: مینو کلیایی، پیام مهماندوست، ملاحت زرین اقبال، حمید زیرکی / نورپردازی و رندر: سجاد یوسفی / کامپوزیت: محسن موسوی / دستیار تولید: زهرا بلادی.

انیمیشن "مدرسه ای در جنگل" به سفارش مرکز پویانمایی صبا برای کودکان و با تکنیک سه بعدی برای پخش از تلویزیون ساخته می شود و قرار است از روز چهار شنبه 4 مهرماه ساعت 18:20در شبکه پویا به نمایش در آید./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۵
به به چه کارتون خوبی