سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

رئیس‌جمهور از حقوق تضییع‌شده ایران در تحریم‌ها سخن بگوید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حسن روحانی خواست در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره حقوق تضییع شده مردم کشورمان بر اثر تحریم‌ها سخن بگوید.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ بهروز نعمتی نماینده مردم اسد‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: آقای روحانی باید در جریان سخنرانی خود مباحث مرتبط با حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران را بیان کند.
وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور در سخنرانی خود به حقوق تضییع شده مردم مسلمان ایران در اثر تحریم‌های غرب اشاره کرده و مباحث مرتبط با این موضوع را برای حاضرین در سازمان ملل متحد تشریح کند.
 این نماینده مردم در خانه ملت طرح مباحثی در خصوص سوریه را از دیگر نکاتی دانست که رئیس‌جمهور باید در سخنرانی خود به آن اشاره کند و در همین زمینه گفت: آقای روحانی تضییع حقوق مردم و اقدامات تروریست‌ها در سوریه را بیان کرده و برای جهانیان ابعاد آن را تشریح کند.
نعمتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان در حوزه سیاست خارجی گفت: آقای روحانی باید مباحث خود را با توجه سخنان رهبر معظم انقلاب بیان و از ارزش‌های اسلامی دفاع کند.
وی مذاکرات ایران در این دوره را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با سایر دوره‌ها متفاوت دانست و ابراز امیدواری کرد که گام‌های مثبتی در پی این مذاکرات برداشته شود./س
برچسب ها: حقوق ، تحریم ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.