سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

برگزار نخستین دوره اطفای حریق در لنچ های صیادی

نخستين دوره آموزشي اطفای حریق در لنچ های صیادی به منظور آشنایی لنچ داران و کارکنان تعاونی های صیادی در بندر چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، در این دوره آموزشی که بیش از 30 نفر از فعالان بخش صیادی حضور داشتند نحوه رویارویی با حوادت احتمالی و آتش سوزی در لنچ های صیادی آموزش داده شد.

مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش ضریب ایمنی و همچنین بهره وری مناسب در تعاونی های صیادی عنوان کرد و گفت: به تمامی افرادی که با موفقیت این دوره آموزشی را پشت سر گذاشته اند گواهینامه معتبر اعطا می شود.

غلامرضا سند گل اظهار داشت: بر اساس سياست هاي اداره كل شيلات، بنادر صيادي بعد از احداث و آماده سازي براي بهره برداري به تعاوني های صيادي واگذار مي شود و لذا اين سازمان در راستای براي تسهيل فرايند مديريت و استفاده از پتانسيل هاي بخش خصوصي نسبت به برگزاری دورهاي آموزشي در جهت افزایش راندمان کار اقدام می کند.

وی گفت: در این دوره آموزشی نیز به منظور افزایش بهره وری در تعاونی های صیادی افراد شاغل در این بندر ها با نحوه برخورد با حوادث احتمالی و همچنین نحوه اطفای حريق در بندر و لنچ ها آشنا شدند./ز

برچسب ها: اطفای ، حریق ، لنچ ، صیادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.