سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

مکان‎یابی دو شهرک صنعتی در استان لرستان

مديرعامل شرکت شهرک‎هاي صنعتي لرستان از مطالعه ضرورت ایجاد و مکان‎یابی دو شهرک صنعتی بروجرد 3 و شهرک تخصصی فرآوری سنگ در دوره چگنی که از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری است خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان فرزاد افزود: فراهم ساختن امکانات و تسهیلات زیربنایی در مکانی دارای شرایط مناسب به منظور ایجاد شهرک‎های صنعتی باعث ایجاد انگیزه برای سرمایه‎گذاری بخش خصوصی و دولتی در آن مکان می‎شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی و مطالعه مکان‎های مختلف و با استفاد از روش‎های گوناگون به منظور یافتن مکان مناسب برای تخصیص این امکانات و تسهیلات ضروری است، اظهار کرد: قبل از مکان‎یابی شهرک صنعتی ابتدا باید نوع شهرک صنعتی بر اساس عملکرد آن و با توجه به قابلیت‎‏ها و توان‎های منطقه، منابع تولید و در جهت سیاست‎های آمایشی در سطح ملی و منطقه‎ای مشخص شود.

مديرعامل شرکت شهرک‎هاي صنعتي لرستان اظهار کرد: در این خصوص پس از اخذ استعلامات از منابع ملی و محیط زیست، مکان شهرک فرآوری سنگ را در منطقه‎ای که غنی از معادن سنگ است مورد مطالعه قرار داده‎ایم و همچنین اقدامات لازم در خصوص تغییر کاربری توسط کمیسیون ماده 1 تبصره 1 جهاد کشاورزی در حال انجام است./س

برچسب ها: مکان یابی ، شهرک ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.