سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئيس جمهور در نيويورک از مواضع به حق نظام دفاع کند

دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي خراسان جنوبي با بيان اينکه رئيس جمهور بايد از مواضع به حق جمهوري اسلامي ايران در نيويورک دفاع کند،‌ گفت: آمریکا و متحدانش به خوبی می‌دانند که ایران قدرت اول در منطقه خاورمیانه است و باید مودبانه و از حوزه برابری با ایران رفتار نماید.

"سامان نيازي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با حضور قدرتمند حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني در سفر به نيويورک گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران در جايگاهي قرار گرفته که مي‌تواند در معادلات سیاسی دنیا اثرگذار باشد.
 
عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور افزود: امروزه رژیم صهیونیستی به شدت نگران ديپلماسي فعال و اقتدار جمهوري اسلامي ايران در منطقه است به همين خاطر حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني بايد مانند هميشه از مواضع به حق جمهوري اسلامي ايران در نيويورک دفاع کند.

وي با اشاره به شکست آمريکا در منطقه ادامه داد: آمریکا و متحدانش به خوبی می‌دانند که ایران قدرت اول در منطقه خاورمیانه است و باید مودبانه و از جايگاه برابر با ایران رفتار نماید، چراکه هيمنه پوشالي آمريکا در عقب نشيني از جنگ نظامي در سوريه بيش از پيش نمايان شده است.
 
دبير شوراي مواضع بسيج دانشجويي خراسان جنوبي با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب از حوزه قدرت و با هوشیاری تمام از واژه "نرمش قهرمانانه" استفاده کرده‌اند، تصريح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از 34 سال است که با تمام بي‌مهري‌ها و تحريم‌ها کماکان استوار و قوي تر از گذشته ادامه مي‌دهد و با گذر از گردنه‌های سخت قله‌هاي موفقیت ها را فتح کرده است.
 
اين عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي خاطر نشان کرد: تمام دنيا بايد بداند که در جمهوري اسلامي ولايت فقيه وجود دارد و ملت ايران نيز با افتخار به اين ولايت عشق مي‌ورزند. 

نيازي با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس نيز گفت:  با وجود سیر کثیری از جوانان انقلابی، انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن تا ابد زنده و پایدار خواهد ماند و ما جوانان بايد با تمام جان از اين ارزش‌ها و آرمان‌ها حفاظت و پاسداري نماييم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.