سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

گردشگری نخستین صنعت قم است/ فعالیت بیش از 600 واحد شخصی بدون مجوز برای اسکان زائران در قم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه توسعه گردشگری در این استان به تعامل و همکاری همه نهادها وابسته است، گفت: در حال حاضر گردشگری به خصوص در بخش گردشگری زیارتی نخستین صنعت در استان قم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام سید مهدی حسینی در نشست مطبوعاتی که  در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم برگزار شد، اظهار داشت: هفته گردشگری در سال جاری با شعار " گردشگری و آب، حفاظت از میراث مشترک" از روز جمعه مقارن با پنجم مهر آغاز و تا 11 این ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: استان قم به لحاظ برخورداری از میراث معنوی، آرامگاه علمای شیعه، مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) در شرایط بسیار خوبی از نظر گردشگری قرار دارد و خوشحالیم که در این شهر و در این فضا مشغول به خدمت هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌های پیش روی ما با هماهنگی‌های انجام گرفته با معاون رئیس جمهور رو به پیشرفت است، دکتر نجفی نیز اعتقاد دارد که رویکرد میراث فرهنگی علاوه بر توجه به برنامه‌های سنوات قبل، باید در چارچوب تعامل با مراکز علمی و حوزوی پیش برود./س

برچسب ها: قم ، گردشگری ، نخستین ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.