سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

حضور10 تیم در مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاههای کشور

10 تیم در مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاههای کشور حضور دارند

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: 10تیم از استانهای کشور در مسابقات لیگ برترکبدی ساحلی باشگاههای کشور در شهرستان فریدونکنار حضور دارند.

قدیمی با بیان اینکه این تیم ها در دو گروه پنج تیمی قرار گرفتند،افزود:گروه اول، تیم های شهرداری تبریز،قم،لرستان،شهدای سرخنکلاته گرگان و سیستان و بلوچستان حضور دارند.

وی تصریح کرد:تیم مازندران میزبان رقابتها در گروه دوم با تیم های کرمان،دهیاری محمدآباد،آذربایجان غربی و یزد همگروه شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار گفت:این رقابتها از مرحله دوم پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی است که از روز جمعه 29 شهریور ماه به مدت 4 روز در سواحل شهرستان فریدونکنار استان مازندران برگزار می شود.

قدیمی افزود:مسابقات لیگ ساحلی در مرحله دوم بصورت دوره ایی برگزار و دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله نهایی لیگ کبدی ساحلی کشور را بدست می آورند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست این رقابتها ماه گذشته در ساری برگزار و درنهایت 10 تیم برتر جواز حضور در مرحله دوم مسابقات در فریدونکنار را کسب کردند،تصریح کرد:چهار تیم برتر این مرحله به جمع چهار تیم مرحله نهایی که میزبان آن نیز مشخص خواهد شد، صعود خواهند کرد/س.


برچسب ها: کبدی ، ساحلی ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.