سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

سپاه در خط مقدم امر به معروف باشد

آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: شما سپاهیان به عنوان کسانی که هدفتان حفظ اسلام عزیز است در مبارزه با انحرافات، باید در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، این مرجع تقلید در دیدار فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب قم و رئیس سازمان اردویی راهیان نور با تشکر و قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سپاه پاسداران گفت: امیدوارم شما سپاهیان عزیز در مقاصد بلندی که از ابتدا داشتید با توجهات حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف موفق و سربلند باشید.

وی با اشاره به نقش سپاه در به هراس‌انداختن دشمنان اسلام بیان داشت: قدرت روز افزون سپاه پاسداران مایه دلگرمی دوستان و ترس دشمنان است و باید قدردان این عزت بود.

آیت‌الله صافی با اشاره به اهداف تأسیس سپاه پاسداران افزود: هدف از تأسیس سپاه پاسداران حفظ اهداف اسلام و انقلاب است و باید شما عزیزان به سمتی بروید که اهداف اسلام در جامعه پیاده شود و همه در خط قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام سیر کنند.

وی اضافه کرد: اینجانب همیشه به سپاه، حسن ظن داشته و دارم و آن را برای حفظ اصول و ارزش‌های اولیه انقلاب که همان حفظ دستورات شرع مقدس و احترام به اوامر و نواهی الهی است، لازم می‌دانم. البته سپاهیان هم باید قدر خود را بدانند و همیشه سعی کنند که اعتماد علما و افراد با ایمان را برای خود سرمایه‌ای بزرگ بدانند و آن را با کارها و رفتارشان حفظ کنند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی بیان داشت:‌ توفیقاتی که در خدمت به اسلام و ولایت اهل بیت علیهم‌السلام نصیب شما شده است را قدردان باشید و بدانید بالاتر از این چیزی نیست که انسان کاری بکند که آقا امام زمان (عج) خوشحال و مسرور باشند./س
برچسب ها: قم ، سپاه ، خط ، مقدم ، امر ، معروف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.