سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ريسك قابل توجه اميرقلعه نوعي در سئول؛

آرش برهاني و جمشيديان در تركيب استقلال

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال در نظر دارد كه در سئول حريف خود را غافلگير كند و اين اتفاق شرايط تيم را در بازي رفت اين دو تيم مشخص و تعيين مي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران امير قلعه نوعي تيمش را براي بازي با اف، سي سئول آماده مي كند كه اين تيم در شرايط خاص قراردارد زيرا سرمربي آبي ها معتقد است كه دراين كشور تيم بايد تا حدودي ريسك پذيري داشته باشد تا بتواند با اوضاع و شرايط ايده آل مقابل حريف صف آرايي كند.  
 
گفتني است اين ديدار آبي ها از هر لحاظ حائز اهميت است و از طرفي تركيب اصلي تيم دغدغه اصلي استقلالي هست و اما عنوان شده است كه امير قلعه نوعي قصد دارد در تركيب تيم شرايط خاص ايجاد كرده و تغييرات را لحاظ كند.  
 
شايان ذكر است وي در خصوص حضور آرش برهاني و احمد جمشيديان اقداماتي را انجام داده است زيرا قرار است وي اين دو بازيكن را در اين ديدار مهم تست كند.  
 
عنوان شده است كه اين دو بازيكن قرار است در تركيب تيم، به ميدان بروند تا حريف حسابي غافلگير شود از طرفي عنوان شده است حضور آنها در تركيب اصلي مشخص نيست اما قلعه نوعي قصد دارد حريف را با تركيب متفاوتي روبه رو كند.  
 
*حيدري به دليل هزيه اضافي به تهران بازگشت بازيكن اصلي آبي ها، غايب بازي بزرگ  

 خسرو حيدري پس از حضور در بازي با بوريرام تايلند شرايط ايده آلي كه در اين ديدار داشت نمي‌ تواند بازي با اف سي آبي ها را همراهي كند.  
 
گفتني است حيدري دو اخطاره است و از اين بازي محروم شده است، به همين دليل وي اردوي استقلال را ترك كرد و راهي تهران شد تا در تهران تمريناتش را ادامه دهد تا تيم به كشور بازگردد.  
 
شايان ذكر است اين بازيكن با شرايط خاص روبه رو شده است زيرا وي به عقيده امير قلعه نوعي بايد در تركيب استقلال به ميدان مي رفت زيرا مسئولان و مربيان به حضور وي نياز دارند.  
 
گفتني است اين بازيكن به تهران بازگشت تا هزينه تيم كمتر شود، هافبك آبي ها غايب بزرگ اين بازي است و در تهران قرار است تمرينات اختصاصي انجام و در انتظار بازي بازگشت استقلال باشد./آق
برچسب ها: ترکیب ، استقلال ، دیدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.