سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در شهرستان چابهار افتتاح شد

فرمانده سپاه چابهار گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه هفته دفاع مقدس در شهرستان چابهار افتتاح شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسینعلی کول ضمن تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدسدر شهرستان چابهار، اظهار داشت: ارائه ایثارگری‌ها و فدارکای‌های رزمندگان دفاع مقدس از طریق گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس به جنگ با 36 کشور جهان که به صورت یکصدا به رهبری استکبار جهانی آمریکا و شرق برای از بین بردن نظام مقدس اسلامی آمدند برخواستند.

دبیر ستاد دفاع مقدس شهرستان چابهار بیان کرد: صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی توسط سپاه پاسداران در سطح شهرستان اجرا شد و 6 گردان از نیروی‌های بسیجی به عنوان نمایندگان نیروی‌های بسیجی، نظامی و انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

کول در ادامه به بیان برنامه‌های ویژه این هفته پرداخت و تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدا، بازدید از مدارس و دانشگاه و افتتاح نمایشگاه با عنوان عملیات کربلای 5 از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.