سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

حل مشكلات صنايع فارس، نیازمند همكاري دستگاه هاي اجرايي

رييس هيات مديره و مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان فارس گفت: حل بسياري از مشكلات صنايع اين استان، نيازمند همكاري دستگاه هاي مختلف اجرايي است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، علي صداقت پور ادامه داد: با استفاده از تمام ظرفيت هاي قانوني، از سرمايه گذاران و صنعتگران مستقر در شهرك هاي صنعتي استان فارس، حمايت حداكثري خواهد شد.
وي، تامين منابع مالي و اخذ تسهيلات را مهمترين مشكل صنعتگران دانست و بيان کرد: در اين زمينه، جلسه هاي متعددي با بانك هاي استان فارس در قالب كار گروه حمايت از توليد ملي و اشتغال برگزار شده است.
این مسوول گفت: همچنين با هدف پيگيري مسائل صنعتگران در اين حوزه،‌ بخشي با عنوان تامين منابع مالي و سرمايه گذاري در شركت شهرك هاي صنعتي فارس تشكيل شده است و از اين طريق مسائل و مشكلات صنعتگران به صورت متمركز بررسي و پيگيري مي شود.
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس افزود: اين شركت از محل اعتبارات كمك هاي فني و اعتباري، تسهيلاتي به واحدهاي صنعتي اختصاص داده است و شركت شهرك هاي صنعتي اين استان در زمينه جذب اين اعتبارات از استان هاي برتر كشور محسوب مي شود.
صداقت پور، در مورد طرح عارضه يابي و حل مشكلات واحدهاي صنعتي مستقر درشهرك هاي صنعتي فارس هم گفت: در اين طرح، مسائل و مشكلات صنايع با استفاده از استادان دانشگاهي و مشاوران برجسته به صورت رايگان شناسايي و راهكارهايي به واحدهاي صنعتي ارائه مي شود.
وي، طرح عارضه يابي و حل مشكلات واحدهاي صنعتي را ابتكار شركت شهرك هاي صنعتي فارس دانست و گفت: هم اينك اين طرح با عنوان كلينيك صنعت در كشور در دست اجرا است و شركت شهرك هاي صنعتي فارس هم در اين زمينه در كشور پيشگام است./س

برچسب ها: صنایع ، فارس ، همکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.