سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

رعایت حجاب در جامعه احترام به ارزش‌های اسلامی است

امام جمعه اسدآباد گفت: رعایت حجاب در جامعه اسلامی نشانه قداست و احترام به خود و ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد پیش از ظهر امروز در مراسم جشن جوانه‌ها در مجتمع خلیج فارس شهرستان اسدآباد با تبریک آغاز سال‌تحصیلی به دانش‌آموزان اظهار داشت: برای رسیدن به مدارج بالا تقویت دو بال علم و معنویت نیاز است.

وی با تأکید بر رعایت حجاب و عفاف در بین دانش‌آموزان و جامعه، تصریح کرد: حجاب بهترین زینت دختران و بانوان جامعه اسلامی است که می‌طلبد دانش‌آموزان دختر به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه اسدآباد اضافه کرد: رعایت حجاب و به سر داشتن چادر نشانه قداست و احترام گذاشتن به ارزش‌های جامعه و مکتب دین اسلام است.

حسینی‌مجد خاطرنشان کرد: برای تشویق دانش‌آموزان به رعایت حجاب در ورود به مدارس به همت مسئولان شهرستان هدایایی را برای آنان در نظر می‌گیریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه در 33 مدرسه متوسطه در سطح شهرستان اسدآباد وجود دارد، اظهار داشت: در سطح شهرستان اسدآباد یک هزار و 100 نفر دانش‌آموز تحصیلات خود را در مقطع اول متوسطه آغاز می‌کنند.

جعفر دهبانی‌بصیر با اشاره به اینکه یک‌هزار و 687 نفر دانش‌آموز کلاس اولی نیز در 120 مدرسه تحصیلات خود را آغاز می‌کنند، افزود: از این تعداد 940 نفر پسر و 747 نفر دختر هستند.

وی از برگزاری جشن شکوفه‌ها نیز در 120 مدرسه ابتدایی شهرستان خبر داد و افزود: در اول مهر ماه امسال 16 هزار نفر دانش‌آموز در 220 مدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

دهبانی‌بصیر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه تحصیل، تهذیب و ورزش تصریح کرد: دانش‌آموزان باید با علم‌آموزی، خودسازی و انجام ورزش‌های مختلف موجب تقویت دانش و سلامتی خود شوند.
برچسب ها: همدان ، حجاب ، ارزش ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.