سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نخستین جلسه شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری چه گذشت؟

در نخستین جلسه شورای هماهنگی که در مدینه منوره برگزار شد نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت قائمی مهر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده و دیگر مسئولین حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ابتدای این جلسه قاضی عسگر بر ضرورت تلاش همه جانبه برای ارائه خدمات مناسب به زائران تاکید کرد و گفت: با توجه به فضای بسیار مطلوب همکاری و همراهی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در موسم حج سال جاری، با همکاری شورای فرهنگی و یاوران حجاج در کاروان ها باید تلاش شما بر این باشدکه کلیه خدمات ارتقاء یابد.

وی بر موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در در پرهیز از هرگونه تنش و اختلاف افکنی در ایام حج تاکید کرد و گفت: ما در چارچوب قوانین و مقررات عربستان به خدمات رسانی به حجاج ایرانی مشغولیم و هیچ کار پنهانی در ایام حج نداریم.

مهندس اوحدی نیز در سخنانی خدمت به زائران را شرف بسیار بزرگی برای خادمان حج دانست و گفت: خوشبختانه دغدغه نماینده ولی فقیه برای عودت بخشی از دریافتی‌ها از زائران حج سال جاری برطرف و مبلغ 20 میلیون ریال به هر یک از زائران پرداخت شد که این اقدام مناسب رضایت زائران را در پی داشته است.
وی افزود: در تلاش خواهیم بود موضوع مسکن را قبل از ایام تشریق جمع بندی کنیم و حداقل 85 درصد از قراردادهای حج و عمره سال آینده را نهایی نماییم.

در این جلسه بقیه مسئولین هر کدام در حوزه فعالیت خود نکاتی را بیان کردند و گزارشی از عملکردهای صورت گرفته خود دادند.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در پایان این جلسه خواستار برسی دو موضوع کاهش طول پرواز حجاج به کمتر از 30 روز و افزایش اقامت زائران در مدینه منوره، برای حج سال آینده شد و خاطر نشان کرد: با عنایت به انسجام بیشتری که نسبت به گذشته بین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری وجود دارد فرصت مغتنمی است که برای آینده عمره و حج تصمیماتی اصولی و جامع اتخاذ شود./ف


برچسب ها: شورا ، هماهنژی ، مدینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.