سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس جمهور:

محیط زیست محل دلالی و کارگشایی عده ای خاص نیست/ 3 انتصاب جدید در سازمان

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست گفت: نکته آغاز از درون سازمان است و آغاز یک حرکت جدید مبنی بر دانش و یک حرکت دانش بنیان می تواند به سمت حل مشکلات و معضلات محیط زیست برود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ابتکار در مراسم تودیع و معارفه مشاوره مدیر کل ریاست، معاون پشتیبانی و امور مجلس و سرپرست حراست گفت: تک تک ما باید از امروز که آغاز به کار یک معاونت جدید است از درون خودمان شروع کنیم و تمام توان خود را برای اجرای اهدافمان به بهترین نحو انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و مردم رو سفید باشیم.

وی ادامه داد: ما اعلام می کنیم این خط مشی ما است سازمان محیط زیست محل دلالی و محل کارگشایی عده ای خاص نخواهد بود و پیمان می ببندیم که جز قانون سخنی و یا دستورالعملی نخواهیم داشت.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: اگر از این نکته آغاز کنیم می توانیم امیدوار باشیم که به سمت حل مشکلات محیط زیستی برویم.

وی با اشاره به حل مشکلات معیشتی کارکنان سازمان اظهار داشت: با آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور صحبت کرده ایم تا برنامه ای برای تقویت پایه حقوقی کارکنان در نظر گرفته شود البته هیچ وعده نشدنی را نمی دهیم و تلاش خود را قبل از گرفتن مسئولیت ها شروع کرده ایم چرا که کارکنانی که در سازمان کار می کنند باید اول در درون خود  و خانواده احساس آرامش کنند.

ابتکار ادامه داد: وقتی می گوییم محیط زیست در راس هرم باشد باید اول یک سازمان توانمند داشته باشیم امروز برای یک حکم رانی مطلوب باید مدیر ما دانش و سلامت نفس داشته باشد همچنین بین مدیر و کارکنان اعتماد سازی ایجاد شود تا بتوانیم در مسیر تعالی سازمان که از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید است پیش رویم.

شایان ذکر است، خانم لاهوتی به عنوان مشاوره مدیر کل ریاست ، آقای مجابی معاون پشتیبانی ، حقوقی و امور مجلس و آقای مزینانی با عنوان سرپرست حراست طی مراسمی در سازمان محیط زیست مسئولیت های خود را پذیرفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مسلم
۱۵:۴۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۲
خانم معاون بگیید لطفا یه فکری هم در مورد دریاچه هامون کنند