سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

قدرت سیاسی و نظامی ایران با کشورهای برتر جهان قابل قیاس است

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز باید قدرت سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران را با کشورهای برتر جهان قیاس کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


آیت اله مصطفی علماء در مراسم رژه نیروهای مسلح کرمانشاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان و مقاومت ملت در دفاع از جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود : در دو قرن اخیر در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته که کشوری هشت سال در مقابل اجماع شرق و غرب ایستادگی کند.

آیت الله علماء می گوید:از خصوصیات بی نظیر دفاع مقدس ما اجماع شرق و غرب به خاطر احساس خطر از جمهوری اسلامیدر مقابل مابود. همچنین مرتجعین منطقه دلارهای هنگفتی را در این جنگ به صدام کمک می کردند و امپراطوری تبلیغات جهانی نیز علیه انقلاب ما کار می کرد.

وی ادامه داد: تحریم های گسترده ای نیز که هنوز ادامه دارد علیه کشور ما اعمال شده بود و منافقین نیز روبروی ما ایستاده بودند اما به حول و قوه الهی و به همت مردم همیشه در صحنه عظیم ترین مقاومت ها را به دنیا نشان داده و از این جنگ سربلند بیرون آمدیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه امروز ناتوانی آمریکا را در جهان به وضوح می توان دید، گفت: امروز از تونس و لیبی و مصر گرفته تا عراق همه فریاد اسلام خواهیسر می دهند و این به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از لحاظ اقتدار نظامی و سیاسی جایگاه ممتازی در جهاندارد، گفت: قدرت ایران را از این حیث باید با کشورهای برتر جهان مقایسه کرد.

وی گفت: آمریکا به خوبی می داند که امروز ایران اسلامی از چه موقعیت مقتدری در منطقه برخوردار است، لذا در مسائل مختلف چاره ای جز عقب نشینی ندارد که نمونه اخیر آن را در سوریه دیدیم و این عقب نشینیاتفاق نمی افتاد،مگر به واسطه هشدارهای ایران.

وی در پایان یادآوری کرد: دوران دفاع مقدس را باید همیشه زنده نگه داریم و از این هشت سال درس مقاومت و ایستادگی بگیریم./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، قدرت ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.