سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

شركت گاز كردستان در زمينه اجراي پيشنهادات رتبه اول كشور را دارد

سر ارزياب نظام پيشنهادات و مشاركت شركت ملي گاز ايران گفت: بر اساس ارزيابي ستاد نظام پيشنهادات و مشاركت شركت ملي گاز ايران، استان كردستان در زمينه اجراي پيشنهادات در سال ۹۱ رتبه اول را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران سنندج، حسيني  در نشست بررسي عملكرد نظام پيشنهادها و طرح تكريم ارباب رجوع شركت گاز استان كردستان در سنندج، كسب اين رتبه را نشان از توانايي و تلاش مديران و كاركنان شركت گاز كردستان دانست. وي افزود: بر اساس ارزيابي شركت ملي گاز، استان كردستان از لحاظ تصويبي رتبه دوم و از لحاظ ثبتي، رتبه سوم كشوري را نيز كسب كرده است.

حسيني، هدف اصلي ارزيابي را شناسايي پيشنهادات و راهكارها دانست و گفت: نظام پيشنهادات با فكر انسان‌ها سر و كار دارد و فكر كردن و خلاقيت يكي از خصيصه‌هاي انسان است و سعي ما هم بر اين است كه در همين راستا گام برداريم. وي همچنين گفت: در سال‌هاي اخير صنعت گاز در خصوص نظام پيشنهادات گام هاي موثري را برداشته است و توجه به نظام پيشنهادات يكي از الزامات دستيابي به اهداف سند چشم انداز است.

وي با تاكيد بر مشاركت فعال همكاران در روند اجراي فعاليت نظام پيشنهادات و مشاركت، گفت: شركت ملي گاز با توجه به اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها و مشكلات پيش رو با اين وجود جزو يكي از دستگا‌ه هاي اجرايي سرآمد دولت است./ز
برچسب ها: پیشنهاد ، دولت ، سرآمد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.