سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

نمایندگی ولی فقیه سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري رده برتر کشور شد

نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري بعنوان موفق ترین رده در سطح سپاه های استانی معرفی شد.

نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در تقدیر از مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، اهتمام برای تحقق فرامین، مأموریت ها و اهداف پیش بینی شده در برنامه های سالانه و پنج ساله و نیز تلاش بر رشد و تعالی سازمان ها از طریق ترغیب در شناسایی و رفع عیوب، نواقص، موانع و مشکلات، با تکیه بر مدیریت عملکرد و راهبردی با رویکرد استفاده بهینه از تمام ظرفیت های انسانی، مادی، معنوی و بروز خلاقیت ها و نوآوری ها برای تحولی سازنده و پیش برنده و فرهنگ شایسته سالاری را از جمله اهداف ارزیابی فرماندهان و مدیران سپاه های استانی برشمرده است.
در ادامه تقدیرنامه حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی از حجت الاسلام کریم سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان چهارمحال و بختیاری آمده است: جنابعالی پس از گزارش سال 1391 نمایندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، توسط کارگروه های تخصصی و ارزیابان دبیرخانه از بین کلیه مسئولین نمایندگی ها بعنوان مدیر موفق انتخاب شده اید. این موفقیت بزرگ را تبریک گفته و از خداوند متعال، توفیقات همیشگی شما را در رشد و پیشرفت سازمان مسئلت می نمایم.
بدیهی است؛ این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک عزیزان خدوم آن نمایندگی می باشد. این جانب بر خود لازم می دانم از تلاش ها و مجاهدت های بی وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم . انشاءا... این افتخار در سال های آتی نیز حفظ گردد.
نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، در ارزیابی های پیشرفت برنامه های سال 91 در سطح سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز بعنوان رده برتر شناخته شد و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با صدور تقدیرنامه این موفقیت را تبریک گفته است./ز
برچسب ها: نمایندگی ، رده ، سپاه ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.