سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز "یکشنبه 31 شهریورماه 92" اعلام شد؛

استقرار جریانات ناپایدار در نیمه شمالی کشور/6 درجه "کاهش دما"

طی سه روز آینده با استقرار جریانات ناپایدار در نیمه شمالی کشور در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزرو دامنه های جنوبی البرز افزایش ابر، در برخی نقاط بارش گاهی بارعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "یکشنبه 31 شهریورماه 92" اعلام شد، بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که با استقرار جریانات ناپایدار در نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر همچنین دامنه های جنوبی البرز افزایش ابر ، در برخی نقاط بارش گاهی بارعدو برق و وزش باد  پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، این وضعیت تا اواسط هفته در سواحل دریای خزر به تناوب ادامه خواهد داشت  و همچنین طی این مدت خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.


لازم به ذکر است، در روزهای پایانی هفته با نفوذ زبانه پرفشار به نیمه شمالی کشور علاوه بر بارش در سواحل شمالی انتظار کاهش محسوس دما را نیز در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت بطوریکه دماي هوا در نيمه شمالي کشور امروز و فردا 3 تا 5 درجه کاهش و در روز سه شنبه 2تا3 درجه افزايش و سپس در روز چهارشنبه 4تا6 درجه کاهش مي يابد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری و در ارتفاعات افزایش ابر وگاهی وزش باد پیش بینی می شود و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 32 درجه ودر کمینه دما به 22 درجه می رسد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.