سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی رایگان پایانه معلولان به دانش آموزان استثنایی/ 80 دستگاه ون و اتوبوس آماده خدمات رسانی

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته پایانه معلولان به دانش آموزان استثنایی به صورت رایگان خدمات رسانی می کند.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که در تمام برنامه ریزی های شرکت واحد اتوبوسرانی همیشه مخاطبان، مخاطبان خاصی بودند و تمامی جامعه شهری پایتخت مدنظر خدمات رسانی نبودند اما در حال حاضر و از زمان احداث پایانه ویژه معلولان اقشار بیشتری را مورد توجه قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه برای خدمات رسانی به دانش آموزان استثنایی 6 ماه برنامه ریزی مستمر صورت گرفته و با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنایی 5 مدرسه در طرح پایلوت سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی هماهنگ شدند، افزود: ما امیدواریم در سال آتی تعداد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی با تاکید بر این که 80 دستگاه ون و اتوبوس برای 5 مدرسه استثنایی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: 20 دستگاه اتوبوس و 60 دستگاه ون برای دو شیفت صبح و عصر برای جا به جایی دانش آموزان استثنایی در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تصریح کرد: استفاده از اتوبوس ها برای دانش آموزان استثنایی رایگان و برای استفاده از ون ها نیز مبلغ ناچیزی دریافت خواهد شد.

وی ورود 139 دستگاه اتوبوس دو کابین به ناوگان حمل و نقل عمومی را نقطه عطفی برای شهروندان دانست و اذعان داشت: افزایش ظرفیت 250 هزار نفری را در ناوگان اتوبوسرانی خواهیم داشت.

سنندجی خاطر نشان کرد: دانش آموزان و دانشجویان نیز با ارائه کارت شناسایی روز اول مهر رایگان سوار اتوبوس می شوند./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.