سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرکی:

پرونده حضور رحمانی در یکی از باشگاه های آلمانی باز است/من دنباله رو مکتب بزرگان فوتبال هستم و تغییر هم نمی کنم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: ما با برتری 4 بر یک مقابل سایپا توانستیم حضورمان در صدر جدول را تثبیت کنیم اما در هر تيمي مشکلاتي وجود دارد که فولاد مستثني نيست و ما سعي مي کنيم آنها را حل کنيم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم ما دیروز نشان داد که توانایی و قابلیت حضور در بالای جدول را دارد و در مجموع پتانسیل تیمی ما بالا است.

فرکی درباره احتمال حضور بختیار رحمانی در آلمان گفت: به نظرم رحمانی شایستگی حضور در لیگ آلمان را دارد. رحمانی بیان کرده که هنوز نتیجه نهایی مشخص نشده است. به هر حال این بازیکن خواسته که مسئله لژیونر شدن به آلمان هم اکنون باز نشود و موقعی که به مرحله عمل رسید صحبت های لازم را خواهد کرد.

وی افزود: رحمانی به خاطر اینکه تمرکزش به هم نریزد خواسته که این مسئله را بازگو نکنیم تا بعد از قطعی شدن حضورش در لیگ آلمان آن را اعلام می کند.

فرکی تصریح کرد: به هر حال پرونده حضور رحمانی یکی از باشگاه های آلمان باز است و احتمال انتقال این بازیکن به آلمان وجود دارد. به صورت جدی بحثی با مسئولان باشگاه آلمانی صورت نگرفته است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره رعایت موازین اخلاقی خود بیان کرد: به هر حال من شاگرد مکتب بازیکنان بزرگی همچون مرحوم رنجبر، لطیفی، حبیبی، شاهرخی هستم و زیر مجموعه آنها کار کردم و سعی لازم را برای خارج شدن از اخلاق انجام دادم.

فرکی گفت: من دنباله رو همین مکتب هستم و تغییر نخواهم کرد. من نسبت به فوتبال نگاهی دارم که کسی از مربیان ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من تمام سعی ام را می کنم که آموخته هایم را به دیگران منتقل کنم. من همواره به بازیکنان و همکارانم گوشزد می کنم که هر چیز را فدای مسائل مالی نکنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.