سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید دانشجویان از شهرک سینمایی دفاع مقدس در تور یاد یاران

قاسمی مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از برگزاری تور یاد یاران همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قاسمی مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از برگزاری تور یاد یاران همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این گشت همراه با روایت خاطرات هشت سال دفاع مقدس توسط رزمنده آزاده ویژه دانشجویان برگزار می گردد. قاسمی ادامه داد این  برنامه با همکاری اداره فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران و بسیج اداره کل و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 37 در روز یکم مهرماه از ساعت 14 الی 18 برگزار می گردد.
غفاری مسئول امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان در این خصوص گفت این گشت  ویژه دانشجویان رشته های مدیریت گردشگری در مقطع کارشناسی برگزار می گردد که هدف از آن زنده نگهداشتن یاد و خاطره 8سال دفاع مقدس و همچنین معرفی مظلومیت، ایستادگی و همبستگی ایرانیان در مقابل دشمن متجاوز بوده . زیرا دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی بیشترین نقش را در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به بازدیدکنندگان خارجی از ایران خواهند داشت. غفاری یادآور شد اتوبوس این مراسم توسط دانشجویان با پوستر و عکسهای دفاع مقدس و شهداء  تزئین خواهد شد.

گفتنی است، دانشجویان ضمن بازدید از شهرک سینمایی دفاع مقدس از لوکیشن سریال حضرت یوسف (ع)  نیز بازدید به عمل می آورند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.