سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی هنری منطقه 5

مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به منظور حفظ و انتقال ارزش های آن به نسل جوان برنامه های ویژه و متنوعی در این هفته اجرا می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 هر ساله و به مناسبت سالروز آغاز هشت سال دوران دفاع مقدس، برنامه هایي را در قالب های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در راستاي انتقال ارزشهاي دفاع مقدس به نسل جوان، با مشاركت شهروندان برگزار می کند که بخشي از رشادت هاي رزمندگان اسلام است.
هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر ادامه دارد.

برپایی مراسم زیارت عاشورا با حضور خانواده شهدای محله و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، تجلیل از «سیدناصر حسینی پور» جانباز آزاده و نویسنده رمان معروف «پایی که جا ماند»، تجلیل از شاعر شعر معروف «یاران چه غریبانه» آقای «پرویز بیگی حبیب آبادی»، مراسم جزء خوانی قرآن کریم و ختم صلوات به نام شهدای منطقه، معرفی یکی از کتابهای دفاع مقدس به اعضای کتابخانه های منطقه از طریق ایمیل از جمله برنامه هایی است که مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 با مرکزیت فرهنگسرای فردوس و مراکز دیگر در این منطقه در هفته دفاع مقدس برگزار می کند.

همچنین برپایی نمایشگاه عکس، کتاب و محصولات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس در نگارخانه پردیسان و نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس در فرهنگسرای معرفت از برنامه های فرهنگی این منطقه در راستای معرفی و انتقال هرچه بیشتر مفاهیم و ارزش های دوران جنگ تحمیلی و آشنایی جوانان با این ارزش ها از دیگر برنامه های این هفته در این منطقه به شمار می آیند.

علاقه مندان برای شرکت در برنامه های هفته دفاع مقدس مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44002272تماس حاصل نمایند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.