سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاع:

بازی جاندار و محکمی مقابل مشهد داشتیم/ برای جام باشگاه های آسیا از نیم فصل برنامه ریزی مي کنيم

مربی ثامن الحجج سبزوار گفت: تیم ثامن الحجج مشهد حریف قدر و خوبی است و در بازی مقابل ما محکم و جاندار ظاهر شدند.

حمید شجاع در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از هفته ششم لیگ برتر روز پنجشنبه  28 شهریور مقابل تیم قدر و قدرتمند ثامن الحجج مشهد دیدار داشتم آنها جاندار و محکم ظاهر شدند.

 مربی تیم هند بال ثامن الحجج سبزوارتصریح کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم برای قهرمانی می جنگند مسابقه حساسی بود و بازی بسیار جاندار و محکمی بود و هر دو تیم تلاش می کردند که مسابقه را به نفع خود به پایان برسانند و این ماه بودیم که  با یک برنامه ریزی مناسب و گرفتن بازی به دست با نتیجه 30 بر 25 مشهد را شکست دهیم و نخستین تجربه تلخ را برای این تیم بوجود آوریم.

شجاع در ادامه گفت: تیم مشهد از مربی خوبی مانند علیرضا حبیبی بهره میبرد و بازیکنان با کیفیتی دارد و بازیهای خوبی ارائه می دهند.

وی تاکید کرد: این هفته با مس فلاورجان دیدار داریم حریف خوبی است و از بازیکنان جوان وبا تجربه ( 30 درصد اصفهانی هستند) تشکیل شده است و از مربی خوبی چون مصطفی غلامی استفاده می کند.

شجاع اشاره کرد: ما برای هر مسابقه با قدرت به مصاف حریفان می رویم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

وی عنوان کرد: هم اکنون در جدول لیگ برتر با 12 امتیاز صدرنشین هستیم و قصد داریم این جایگاه را حفظ کنیم و در پایان مسابقات پیشتاز این رقابتها باشیم.

شجاع افزود: در این 6 هفته ای که از رقابتهای لیگ برتر گذشته خوشبختانه هیچ باختی در کارنامه خود نداریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص حضور در مسابقات جام باشگاهی آسیا گفت: با توجه به اینکه لیگ برتر با سطح کیفی بالایی برگزار می شود فعلاً قصد نداریم فکرمان را به  جام باشگاه ها معطوف کنیم لیگ را با خیال راحت ادامه می دهیم و زمانی که نیم فصل به پایان رسید در مورد این مسابقات تصمیم می گیریم.

شجاع اضافه کرد: رقابتهای جام باشگاه های آسیا نیز از  حساسیت بالایی برخوردار است برای این رقابتها قصد داریم با قدرت ظاهر شویم و تصمیم داریم با چند کشور عربی بازی تدارکاتی داشته باشیم.

وی گفت: رقابتهای جام باشگاههای آسیا از 18 آبان در قطر آغاز خواهد شد و ما فعلاً تنها نماینده ایران در این مسابقات هستیم.

شجاع افزود: سال گذشته نیز در این مسابقات حضور پیدا کردیم و متاسفانه با یک باخت و بد شانسی به عنوان بهتر از پنجمی دست نیافتیم ولی امسال قصد داریم بهتر ظاهر شویم و مقام خوبی هم  کسب کنیم و نماینده ی شایسته ای برای کشور مان باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور در عرصه های بین المللی علاوه بر اینکه باعث می شود تجربه کسب کنیم بازیکنان نیز محک می خورند ما در هند بال بازیکنان خوبی داریم و از پتانسیل و قابلیت های بالایی برخورداریم و می توانیم در آینده جزء تیم های مطرح دنیا باشیم./مح

 

 


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.