سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فقط خانم‌ها بخوانند‌!

اگر یک خانم باشید گاهی انتخاب لپ تاپ مناسب برایتان سخت می شود ، حال دریچه برای شما دختر خانم ها، 10 مدل از لپ تاپ های شیک و دخترانه را به نمایش گذاشته است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛شاید شما هم شنیده باشید که لپ تاپ مخصوص دختران مد شده است !  حال اگر یک خانم باشید حتما این تیتر برایتان جذاب است. در حقیقت خانم ها غیر از اینکه دلشان می خواهد  همیشه خاص و متفاوت باشند، دوست دارند وسایل ، و به خصوص لپ تاپشان هم متفاوت باشد یعنی علاوه بر کارایی عالی، هم زیبا باشد وهم سبک خاصی داشته باشد ، البته با قیمت مناسب!



 گرچه هر لپ تاپی برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است ولی هر جا که می رویم صحبت از لپ تاپ های مخصوص خانمها می شود  ، چه دختران دانش آموزی که می خواهند اولین لپتاپ خود را بخرند، چه دختران شاغلی که هرگز مد را ترک نمی کنند و یا مادرانی که می خواهند باآن کار کنند می توانند لپ تاپی مناسب خود بیابند ،خلاصه برای هر نوع سلیقه ای می توانید لپ تاپی شیک و به روز بخرید .
اگر سری به فروشگاههای مختلف زده باشید  می بینید که برای خانمها رنگ های متنوع وشیکی  چون  صورتی – سبز – آبی و بسیاری از رنگهای دیگربه بازار آمده. بنابراین هرخانمی می تواند رنگ و مدل مورد علاقه خود را انتخاب کند و  بخرد .
دریچه برای شما خانم ها،  10 مدل از لپ تاپهای برتر را از رتبه 10 تا 1 به شما معرفی میکند تا نگاه دقیقتری به آنها داشته باشید .



HP Garden Dreams Pavilion DV5-2129WM




طراحی فوق العاده با تن آبرنگی این لپتاپ را بسیار زیبا و خاص کرده است که برای بانوان , به خصوص خانمهایی که به رنگ های شاد علاقمندند طراحی شده است . طراحی زیبا از گلهای آن باعث میشود بهار را روی میز کارخود احساس کنید .

Dell Studio 15







این مدل فوق العاده را امتحان کنید . با انتخاب گسترده ای از رنگها و طرحها ,خانمها را وادار میکند که یکی از بهترین هایش را که با شخصیتشان متناسب است انتخاب کنند و از زیبایی آن الهام بگیرند .


MSI Wind U123




این مدل طرحهای جذابی از لپتاپ , در انواع رنگها را برای خانمها دارد . این مدل ترکیبی از سبک و ویژگیهاییست که قابل توجه هر خانمی میباشد و در سفرهای طولانی مدت نیز برای خانمها مناسب میباشد .


Sony VAIO VPCEA33FX/P


این مدل از لپتاپ برای دخترانی مناسب است که میخواهند یک عملکرد عالی همراه با سرگرمی های چندرسانه ای داشته باشند .این مدل خاص دارای صفحه پهن 14 اینچی میباشد . هنگام خرید لپتاپ سونی وایو , شما میتوانید در میان تنوع چشمگیری از گزینه ها یکی را انتخاب کنید و مطمئن باشید با توجه به نیاز ها و اولویتهایتان یکی از کاملترین ها را انتخاب می کنید .


ASUS U33JC – A1 Bamboo





خانم هایی که می خواهند  کاملا منحصر به فرد باشندمی توانند  با این لپ تاپ, اصالت و بی نظیر بودن خود را حفظ کنند , اگرنمی خواهید مثل بقیه باشید و یا دنبال چیز کاملا جدیدی هستید این مدل را انتخاب کنید زیرا این چیزیست که شما به آن احتیاج دارید .
این لپتاپ منحصر به فرد واقعا جذاب است زیرا قسمت بیرونی آن طرح بامبو است. این فقط یک لپتاپ شیک نیست بلکه مشخصات فنی زیادی دارد . این نوت بوک یک انتخاب ایده آل برای خانمهای حرفه ای علاقمند به مد است .


Disney Netpal BY ASUS



Disney و ASUS اعلام کردند که یک نوت بوک شیک برای بچه ها دارند . در واقع استفاده از ویندوز XP به این دلیل است که پردازنده اینتل اتم آن با سرعت کم خود بتواند واسط کاربری اختصاصی دیزنی که سیستم عامل را پوشش می دهد را اجرا کند .
این لپ تاپ دارای سیستم نظارت بر کارکرد کودکان توسط والدین دارد ,  ودارای تم های سرگرم کننده برای کودکان و اتصال   Wifi  هم هستند و از همه مهمتر قیمت باور نکردنی آن است که بهترین انتخاب برای خانمهای جوان می باشد .


ASUS Eee PC 1008P  Hot Pink



این مدل دارای درب چرمی شگفت انگیزیست که باعث میشود رویای آن را در سر بپرورانید . این نوت بوک جزء ارزانترین ها نمی باشد اما طراحی زرق و برق دار و عملکرد فوق العاده آن ارزش پرداخت قیمت بالای آن را دارد . این لپتاپ قطعا یک لپتاپ منحصر به فرد برای یک خانم منحصر به فرد است .


HP mini 210-1099 SE Vivienne Tam Edition






شما نه به خاطر طرح پرزرق و برق ویا پروانه های روی درب آن , بلکه به خاطر قابلیت های بالای آن ، قدردان این لپ تاپ ها خواهید بود.




برخی از ویژگی های این لپتاپ عبارتند از : 2 GB حافظه , LCD 8" , HARD 128 GB , وب کم , بلوتوث و از بین برنده نویز هدفون .این لپ تاپ ها در رنگهای صورتی گرم و سیاه کلاسیک می باشند.


Mac Book Air 11" ( MC 506





اگر شما دنبال مدلی هستید که به راحتی بتوانید همه جا حمل کنید این لپتاپ گزینه مناسبیست . ضخامت این لپتاپ تنها 4.86 میلی متر و وزن آن 0.76 پوند می باشد.علاوه بر این شما می توانید از این لپتاپ به عنوان یک نوت بوک واقعی با قطر و ابعاد بسیار کم استفاده کنید.

گزارش از : مريم عبدالهي
برچسب ها: لپ تاپ ، دریچه ، خانم ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
جالب نیست
مهیا
۱۸:۲۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
من لپ تاب صورتی که پوش چرم دارد دوست دارم
کریستین
۱۸:۱۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
بابابی خیال این حرفا دختر چیه که لب تابش چی باشه
عسل
۱۶:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
هوووووی خودت چی هستی؟
حسودی هم حدی داره!میدونم ک داری ب دخترا حسودی میکنی ولی لیاقت نداشتی دختر باشی دیگه
یه عاشق لب تاب
۲۰:۵۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۲
خوب بود ولی لب تاب من خیلی بهتر از این چیز هاست
bahar78
۱۶:۳۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
من اون بنفشه که چرمی رو میخوام!
کیمیا
۱۰:۱۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۲
خیلی قشنکن.
حسین
۱۳:۴۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۲
عالیه ادم خیلی چیزها یاد میگیره
مرضیه
۱۷:۴۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
سلام
من شنیدم این گل گلیها اصل نیستن و کارایی خوبی ندارن...
امیر
۲۱:۴۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
آدم قبل از این که زن با مرد باشه انسانه!!!
ملیکا جووون
۱۷:۲۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
ممنونم.....سیما جون من از اون لپ تاب های طرح گل و پروانه دارم بگرد پیادا میکنی قربونت.
sima
۱۳:۴۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
خيلي عالي بود واقعا ممنون ولي من توي بازار با طرح گل و پروانه چيزي نديدم تا حالا...
مهرنوش
۰۸:۳۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
مرسی عالی بود ، فوق العاده خوشگله ، درست میگه مثل ما دخترهای خوشگل
علی
۰۸:۰۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
شما دختر خانمها کجا و لپ تاپ ها کجا؟
gh
۱۲:۵۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
دهاتی این چه حرفیه؟
فمینیسم
۱۳:۳۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
تو با این سطح شعورت کجا و لپتاب کجا؟؟؟؟؟؟
علی
۰۸:۰۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
شما دختر خانمها کجا و لپ تاپ ها کجا؟
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
خيلي زيبا بود .مرسي
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۲
شیک ........عالی........ استثنایی
مثله ما دختر ها...........!
مجتبي
۱۱:۰۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
افاده ها طبق طبق