سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسوس:ملي پوشان گيتي پسند براي يک هفته غيبت در اردو مجوز دارند / وقتي براي تفکرات جديد فني نداريم

سرمربي تيم ملي فوتسال کشورمان گفت: با توجه به مذاکراتي که با لک انجام داده ايم و با توجه به شرايط خاص اين تيم از لحاظ مصدوميت اين تيم مجاز است فقط يک هفته در اردوغايب باشد.

سرمربي تيم ملي فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: جلسات باشگاها و تيم ملي برايس تامل و همکاري هرچه بيشتر بين اين 2 بخش است و از عدم حضور برخي از مربيان ناراحت نشدم و اين مسئله ايست که اتفاق افتاده.
 
وي افزود: از اين جلسات دنبال هدف خاصي نيستم بلکه تنها به دنبال اين هستيم که باشگاهها خودشان را در جهت حرکت تيم ملي وفق دهند تا مهره ها نيز به مشکل برنخورند.
 
خسوس ادامه داد: برنامه ريزي من براي تيم ملي در شرايط مختلف زماني متفاوت است. در تعطيلات برنامه اي دارم که آن را در زمان مسابقات ليگ تغيير مي دهم و جلسات اين چنيني نيز براي هماهنگي هرچه بيشتر ميان باشگاهها و تيم ملي برگزار خواهم کرد.
 
**شرايط اردو ها با انتظارات ما متفاوت است
 
وي در خصوص شرايط اردوهاي تيم ملي عنوان کرد: در حال حاضر شرايط عالي نداريم. هفته پيش مصدومان زيادي داشتيم و در اين هفته نيز بازيکنان گيتي پسند به اردوهاي ما نمي آيند و در مجموع به چيزهايي اکه انتظار داشتيم نرسيديدم،اما از هفته بعد با حضور ملي پوشان گيتي پسند در اردو وضعيتمان بهتر مي شود و تمرينات منظم تري را ادامه خواهيم دادد تا حضور موفق تري را در مسابقات جام جهاني کوچک داشته باشيم.
 
خسوس افزود: بازيکناني از جمله؛ حسن زاده، نظري و طيبي نيز از روسيه به اردو نمي آيند و اين شرايط را براي ما سخت تر مي کند اما با همه وجود ما هدف بزرگي در مسابقات برزيل در پيش داريم که براي آن تلاش مي کنيم.
 
**پيش بيني عملکرد خوب در برزيل را دارم
 
خسوس در خصوص قرعه کشي مسابقات برزيل عنوان داشت: ما مي خواهيم نمايش خوبي از خود نشان دهيم. اگر بخواهيم خوب کار کنيم بايد جلوي رقباي قدرتمند مبارزه کنيم. اگر نتوانيم با بزرگان فوتسال جهان مقابله کنيم به جايي که مي خواهيم نمي رسيم.
 
وي افزود: پيش بيني عملکرد خوب در برزيل را دارم و به نظرم تيم فوتسال ايران جزء در بهترين تيمها در مسابقات خواهد بود.
 
وي تاکيد کرد: وقتي براي اجراي تفکرات جديد فني ندارم و فقط به دنبال اين هستم که مسائل فني گذشته را به بازيکنان يادآوري کنيم و شاگردانم نيز به تمرينات خود بپردازند تا با 100% آمادگي به مسابقات بروند.
 
سرمربي تيم ملي ادامه داد: در حال حاضر شرايط فيزيکي بازيکنان و بازي هايي که در ليگ انجام مي دهند اهميت زيدي دارد و اميدوارم که در بهترين شرايط به برزيل برويم و نتايج خوبي کسب کنيم./زر
برچسب ها: فوتسال ، تیم ملی ، خسوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.