سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

قهرمانی آذربایجانشرقی در رقابتهای ووشو ساندا و تالو کشور

آذربایجانشرقی قهرمان رقابتهای ووشو ساندا و تالو کشور شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،رقابتهای ووشو قهرمانی ساندا و تالو نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان کشوز با حضور 236 ورزشکار از 10 استان تهران ف البرز ، کرمانشاه ، قم ، زنجان ، مازندران ، چهارمحال و بختایری ، اردبیل و کردستان در سال 2000 نفری ولی عصر مرند برگزار شد و تیم آذربایجانشرقی با 17 مدال طلا ، 16 مدال نقره و 13 مدال برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم کردستان با 12 طلا ، 5 نقره و 5 برنز و قم با 3 طلا ، یک نقره و 3 برنز به مقامهای دومی و سومی کشور دست یافتند.

در بخش انفرادی این رقابتها در رشته ساندا نوجوانان در وزن 31 خبات فیضی از کردستان ، در وزن 37 سالار عباسی از البرز ، در زون 40 ساسان حیدری از کردستان ، در وزن 43 محمد نصری اقدم از آذربایجانشرقی ، در وزن 46 هلاتف شعرباف از آذربایجانشرقی ، در زون 49 داود رعایت خواه از آذربایجانشرقی ، در وزن 52 کیلو سعید رضایی از کردستان و در وزن 60 علی نصیری از آذربایجانشرقی قهرمان شدند.

در رده سنی جوانان ساندا در وزن 48 جواد اسدی از آذربایجانشرقی ، در 52 محمد قاسمی از آذربایجانشرقی ، در وزن 56 محمد میرزایی از آذربایجانشرقی ، در وزن 60 مهدی عزیزی از قم ، در وزن 65 مجتبی عبدالملکی از کردستان ف در وزن 70 امیر نیک مهر از آذربایجانشرقی و در وزن 80 حمید رضا بشیری از زنجان طلا گرفتند.

در رده سنی بزرگسالان ماده ساندا در وزن 52 بهروز اصغری از آذربایجانشرقی ، در وزن 56 علی بابازاده از آذربایجانشرقی ، در وزن 60 پژمان صابر نظیری از آذربایجانشرقی ، در وزن 65 مهدی قاسمی از آذربایجانشرقی ، در وزن 70 ایرج خالقی از مازندران ف در وزن 75 امیر کریمی از کردستان ، در وزن 80 قاسم سام خانیان از مازندران ، در وزن 90 سید مجید هاشم زاده از آذربایجانشرقی ، در وزن 90+ محمد حسین خوش اندام از قم قهرمان شدند.

در رشته تالو نونهالان فرم سن لو آروین ورمزیاریان از کردستان ، در فرم سلاح کوتاه علی مولایی از قم و در فرم گوئن شو امیر علی مقدم از البرز قهرمان شدند.

در رده سنی نوجوانان در فرم چانگ چون امیر نوروزی از آذربایجانشرقی ، در فرم نن چوان سهند میره ندی از کردستان ، در فرم تا چی چوان علی حنیفی از کردستان ، در فرم جین شو امیر نوروزی از آذربایجانشرقی ، در فرم سلاح سنتی علیرضا صیامی از آذربایجانشرقی ، در فرم نن دائو آروین رزاقی از کردستان و در فرم نن گوئن سهند میره وندی از کردستان قهرمان شدند.

در رده سنی جوانان تالو در فرم سنتی دست فاتح حیدریان از کردستان ، در فرم گونن شو فاتح حیدریان از کردستان ، در فرم سلاح سنتی حسن امانی آذر از آذربایجانشرقی به مدال طلا رسیدند./س

برچسب ها: قهرمانی ، رقابتهای ، ووشو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.