سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

96 درصد طرح‌های توسعه بخش کشاورزی به مرحله اجرا رسیده است

استاندار اردبیل گفت: 96 درصد طرح‌های توسعه بخش کشاورزی تاکنون به مرحله اجرا و عملیات رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل بر جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی از سوی بانک‌های عامل تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با داشتن اطلاعات دقیق و برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم به توسعه کشاورزی و افزایش تولید در استان دست یابیم چرا که کشاورزی یکی از مهم‌ترین بخش توسعه و اصلی‌ترین ظرفیت در راستای اشتغالزایی و افزایش تولید در استان اردبیل است.

نیکزاد تعداد طرح‌های بازدید شده در بخش کشاورزی توسط سازمان نظام مهندسی استان را3 هزار و 239 طرح عنوان کرد و افزود: از این تعداد3 هزار و 15 طرح به طور مطلوب از سوی کمیته نظارت استان اجرا شده به طوریکه 96 درصد طرح‌های توسعه بخش کشاورزی تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه رقم 132 میلیارد تومان اختصاص یافته به بخش کشاورزی استان با سود بانکی هفت درصد به طور صد درصد از سوی بانک کشاورزی به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است، خاطر نشان کرد: از این رقم 122 میلیارد تومان از سوی بانک عامل به متقاضیان تسهیلات ارائه شده و 10 میلیارد تومان دیگر در دست اقدام است که انتظار داریم با همت و تلاش دست‌اندرکاران امر تا دو هفته آینده مابقی آن نیز به عقد قرارداد رسیده و پرداخت شود./س

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.