سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

کردستان نايب قهرمان مسابقات تنيس دختران کشور

رقابت هاي تنيس قهرمان کشوري دختران زير16 و 18سال کشوربا نايب قهرماني تيم کردستان به پايان رسيد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مسابقات قهرمان کشوري تنيس دختران با حضور تنيسورهاي رده سني زير16 و 18 سال به مدت هفت روزبه ميزباني شهرستان ساري برگزار شد.
اين رقابتها با شرکت 15 تيم از 14 استان  تهران، خراسان رضوي ، زنجان ، مازندران الف ، گلستان ، کرمان ، قزوين ، گيلان، کردستان، مازندران، آذربايجان غربي، سيستان و بلوچستان ، اصفهان و آذربايجان شرقي در بخش تيمي در دور مقدماتي بازي ها در 4 گروه با يکديگر به رقابت پرداختند و نمايندگان استان هرمزگان نيز تنها در بخش انفرادي در اين دوره از بازي ها حضور پيدا کردند.
 در پايان اين رقابت ها در بخش 2 نفره تيم کردستان بانتيجه ? بر يک مغلوب تيم تهران شد و توانست عنوان نايب قهرماني را از آن خود کند.
در بخش انفرادي در رده سني زير 16 سال صدف صادق وزيري از کردستان در مجموع 2 بر يک از سد غزل پاک باطن عبور کرد و قهرمان شد و الهه ارجمندي و عسل دمير چي نيز مشترکا در جايگاه سوم ايستادند.
گفتني است اين رقابت ها به مدت يک هفته در زمين هاي داراب شهرستان ساري برگزار شد که مونا گل نبي به عنوان سرداور و آزيتا ملک احمدي، زينب السادات حسيني، بهناز تعبدي و نيلوفر اهرزاد نيز به عنوان داور در اين دوره از رقابت ها حضور داشتند./س
برچسب ها: تنیس ، قهرمانی ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.