سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مسئولان فدراسیون کاراته؛

از ملی پوشان تهرانی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی تجلیل شد

هیئت کاراته استان تهران پیش از اعزام تیم ملی بزرگسالان آقایان و بانوان به بازیهای کشورهای اسلامی از اعضای تهرانی این تیم تجلیل کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، هیئت کاراته استان تهران پیش از اعزام تیم ملی بزرگسالان آقایان و بانوان به بازیهای کشورهای اسلامی از اعضای تهرانی این تیم تجلیل کرد.

در این مراسم که به منظور قدردانی و حمایت از قهرمانان استان با حضور مسئولین فدراسیون انجام شد، سرپرست هیئت کاراته گفت: با توجه به برنامه حمایتی و رفاهی که هیئت کاراته برای قهرمانان استان پیش بینی کرده با نظر مساعد هیئت رئیسه مبلغی به عنوان کمک هزینه در اختیار بازیکنان و مربیان اعزامی استان تهران قرار می دهد.

محمد مهدی عطایی در ادامه در راستای تشویق قهرمانان گفت: برای هر یک از بازیکنان تهرانی که در بازیهای کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال شوند جوایزی در نظر گرفته شده که برای نفر اول نیم سکه، نفر دوم ربع سکه و نفر سوم پاداش نقدی خواهد بود.

در این مراسم علیرضا سمندر رئیس فدراسیون نیز ضمن آرزوی موفقیت و کسب بهترین نتیجه برای تیم اعزامی، از محمد مهدی عطایی در جهت انجام کارهای جدید و نو در هیئت استان تهران تشکر و قددرانی کرد.



محسن آشوری دبیر فدراسیون نیز در سخنان کوتاه خود ضمن تشکر از مسئولین استان تهران گفت: قهرمان پروری مهمترین کاری است که باید به آن توجه شود. وی با اشاره به تمرین منظم ملی پوشان و حضور مقتدرانه در لیگ جهانی ابراز امیدواری کرد که کاراته کاهای اعزامی به بازیهای کشورهای به آنچه استحقاقش را دارند، برسند.
اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز ضمن تشکر اظهار داشت: استان تهران پتانسیل بالایی دارد و با درایت مسئولین این استان می تواند قهرمانان بیشتری در سطح ملی داشته باشد.

اکبر عبدلی، دبیر هیئت کاراته استان تهران نیز با بیان این مطلب که چندین سال است به عنوان مربی تیم ملی بوده و این اولین بار است که هیئت کاراته پیش از اعزام ملی پوشان استان به مسابقات مراسم تجلیل برگزار می کند. وی اعلام کرد هیئت کاراته برنامه هایی دیگری نیز پیش رو دارد که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش در تیم ملی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی که 27 شهریور ماه عازم کشور اندونزی شدند؛ در بخش بانوان نازنین دوستی ، دلارام دوستی و حمیده عباسعلی در کومیته انفرادی، مهسا افسانه، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده در کاتا تیمی بازیکنان تهرانی حاضر در این رقابتها هستند، ضمن اینکه دلارام دوستی و حمیده عباسعلی علاوه بر کومیته انفرادی، در کومیته تیمی نیز عضویت دارد. مهسا افسانه هم ضمن حضور در کاتای تیمی، نماینده کاتای انفردای کاراته کشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی خواهد بود./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.