سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاكيد نظام پزشكي بر همكاري با انتصابات جديد

رییس کل سازمان نظام پزشکی طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب و انتخاب برخی مسوولان عالی رتبه کشوري را تبريك گفت و بر اعلام آمادگي سازمان متبوع خود با 200 هزار عضو براي همكاري، هم‌فكري و ارائه‌ي نظرات كارشناسي و مشورتي درجهت تحقق و اعتلاي اهداف نظام سلامت كشور تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان نظام پزشکی، متن اين پیام‌ها به شرح ذیل است:
 
حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، معاون ارجمند پارلمانی ریاست جمهوری
"حسن انتصاب جناب‌عالی را به معاونت امور مجلس ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم در پرتو عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام این مسئولیت سترگ چون گذشته موفق و مؤید باشید.

ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان نظام پزشکی کل کشور با تمام ظرفیت کارشناسی خود جهت ارائه نظرات مشورتی در حوزه سلامت و چالش های مرتبط، رجاء واثق دارد با پیشینه‌ای که از نظرات اندیشمندانه جنابعالی در سیاستگذاری‌های کلان سلامت در مجمع تشخیص مصلحت نظام سراغ داریم، با توسعه و تعمیق فضای هم‌گرایی و هم‌افزایی میان قوای معزز مجریه و مقننه، شاهد تحقق و اعتلای اهداف متعالی نظام سلامت کشور باشیم.

توفیقات روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم."
 
دکتر معصومه ابتکار،رییس فرهیخته سازمان حفاظت محیط زیست
 " حسن انتصاب سرکار عالی را به ریاست سازمان حفاظت محیط زیست جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم در پرتو عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام این مسئولیت سترگ چون گذشته موفق و موید باشید.

جامعه بزرگ پزشکی کشور، حضور دانشمندی متعهد، صاحبنظری مسئول و مدیری با درایت چون سرکارعالی را در رأس آن سازمان، که نشان از تدبیر ریاست محترم جمهوری در برطرف كردن مشکلات و معضلات و چالش‌های زیست محیطی کشور دارد، ارج نهاده، نسبت به تحقق شرایطی بهتر در این حوزه امیدوار است.

ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت کارشناسی خود در جهت توسعه و تعمیق فضای هم‌گرایی و هم افزایی فیمابین، توفیقات روزافزون جنابعالی را   از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم."
 
دکتر احمد مسجد جامعی، رییس شورای اسلامی شهر تهران
" حسن انتخاب جناب‌عالی را به ریاست شورای اسلامی شهر تهران تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم در پرتو عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام این مسوولیت سترگ چون گذشته پیروز و کامیاب باشید.

جامعه بزرگ پزشکی کشور، حضور چهره‌ای اندیشمند با سوابق درخشان فرهنگی را در رأس مجموعه مدیریتی شهر تهران ارج نهاده، رجاء واثق دارد با نگاه بلند جناب‌عالی موضوع طب و طبیب از منظر فرهنگی و تاریخی، از دیرباز تهران تا روزگار دیرپای معاصر، مورد مداقه، بررسی، ثبت و ضبط قرار گرفته، برگی ماندگار در تاریخ دانش و فرهنگ این سرزمین رقم خواهد خورد.

ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت کارشناسی خود، برای هرگونه همکاری لازم، توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم."
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.